H Hanne79 Elsker forumet 9 Jun 2006 #62 ORIGINAL: Star83 Como la flor (Selena) Ikke så ofte jeg dumper innen andre Selena-fan[;)]
H Hanne79 Elsker forumet 9 Jun 2006 #72 Hallelujah - Jeff Buckely Tir na noir - Vamp Signerer alle Bjørn Eidsvågene til Fiorelina Beautiful day - U2 Because of you - Kelly Clarkson
Hallelujah - Jeff Buckely Tir na noir - Vamp Signerer alle Bjørn Eidsvågene til Fiorelina Beautiful day - U2 Because of you - Kelly Clarkson
Lucki83 Gammelt medlem VIP 9 Jun 2006 #75 Utrolig stemme ho!!![:)] Fine sanger...selv om jeg ikke forstår alt...[8|]
Nøste77 Gift med forumet 9 Jun 2006 #76 Må kaste meg på der ja [:D] Den er bare nyyydelig [:)]ORIGINAL: Star83 Angel (Robbie Williams)
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Jun 2006 #77 ORIGINAL: Hanne79 Hallelujah - Jeff Buckely Tir na noir - Vamp Signerer alle Bjørn Eidsvågene til Fiorelina Beautiful day - U2 Because of you - Kelly Clarkson Har visst litt lik smak i musikk du og jeg[:)]
ORIGINAL: Hanne79 Hallelujah - Jeff Buckely Tir na noir - Vamp Signerer alle Bjørn Eidsvågene til Fiorelina Beautiful day - U2 Because of you - Kelly Clarkson Har visst litt lik smak i musikk du og jeg[:)]