Sangenic bleiebøtte?

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Noen som har erfaring med denne bleiebøtta, ettersom jeg ser at noen har hatt problemer med lukt fra bøtta...
Denne skal være luktfri, og konseptet ser egentlig veldig genialt ut...

http://www.sangenic.com/norway/hygiene-plus-home.php

Men jeg har jo da ikke prøvd den ut selv da...
Så, erfaringer noen?[:)]

Likte ikke denne jeg.Luktet mye og brukte mye poser siden en snurrer for hver bleie. Bedre den andre som en får på Barnas Hus og Reflex.
Men har kun brukt dem til tissebleier da. Bæsjebleier har vi hatt i hundeposer og rett i søppelet ute.

Jeg har angelcare bøtte men har prøvd denne hos venninner og er IKKE imponert.. Er mye mer fornøyd med min egen angelcare bøtte og blir å fortsette å bruke denne på 2.mann.. Fikk den gratis gjorde jeg også - refillene koster litt men det er det verdt for oss for å slippe å gå ut med bæsjebleier dagen lang..

vi gikk ut med bæsjebleiene for hver gang.. kun brukt til tissebleier..og kun brukt når snuppa var liten.. bruker ikke den nå.. oisann jeg snakker om angelcare..

Jeg har sangenic men det er visst to forskjellige. Har den som har en sånn greie på midten som går nedover i bøtta. Jeg snurrer ikke etter hver bleie for å spare poser, har også brukt vanlige poser til tider. Ingen lukt. Og som sagt bøtta står på varmegulvet på badet.

Jeg har den, og den funker bra den, men refillene er dyre.
Den burde tømmes hver dag om den står på varmekabler.
Jeg skal kvitte meg med min, her blir det bæsjeposer og vanlig søppelkasse. hehe

Bleiebøtte var bortkasta fra den dagen bæsjen begynte å lukte (og ergo syns jeg da egentlig den var bortkasta). Skal man kun ha bleiebøtte til oppbevaring av tissebleier er det mye billigere å kjøpe bøtta fra ikea og ha vanlig plastpose oppi.

Vi hadde Sagenic - og det lukta bokstavlig talt dritt. Vi hadde bleiebøtta stående på en krakk siden vi hadde varmekabler - det hjalp ikke.

Hmm, virker som de fleste ikke er så fornøyde da...
Vi fikk denne bøtta gratis med en tilhørende refill, så var liksom den vi hadde tenkt å bruke, men da kommer jeg nok til å være litt mer skeptisk i testingen av den tenker jeg...
Håper å finne en løsning som ikke gir så mye lukt egentlig, men skjønner at det ikke er enkelt[8D]

Vi kjøpe bleieposer på apoteket. Betaler vel 29kr for 100stk på Boots. Syns det funker mye bedre enn bleiebøtte (og greit å ha med i stelleveska også).

Vi har den som du får på reflex/barnashus. Kunne ikke klart oss uten! Bruker den enda og han er nå 2,5 år. Suns ikke den lukter i det hele tatt å den står på varmekabler. 

Her er linken til gratis bleie bøtte på barnashus og reflex. http://www.reflex.no/angelcare/ Jeg er veldig fornøyd med den.

Sniker fra aug-11 (har termin 1. august)

Back
Topp