Sangbok

*Petrine*

Forumet er livet
Noen som har en sangbok å anbefale? Har barnas store sangbok, men vil ha noe med litt "enklere" sanger. Sånn bæ bæ lille lam og sånt.

Felix har den store barnesang boka, der er det bæ bæ lille lam og andre slike sanger for de minste.[:)] Den har også mange andre sanger som passer for litt større barn, så jeg tror vi kan få brukt den mye.

ORIGINAL: Sukkertopp

Felix har den store barnesang boka, der er det bæ bæ lille lam og andre slike sanger for de minste.[:)] Den har også mange andre sanger som passer for litt større barn, så jeg tror vi kan få brukt den mye.

Er det den som er hvit på coveret?

ORIGINAL: Zol80

Vi har ogsaa den, og ja, den er hvit paa coveret med bilder av en del eventyrfigurer. Kommer ut paa Aschehoug. Jeg syns ogsaa den er veldig aalreit. Ellers har vi en som heter Barnas Sangskatter III, den er mye mindre, bare 25 sanger- men mange av de vanlige- som bae, bae, lille lam osv. Inkluderer en cd, men syns ikke den var allverden.

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: almara

ORIGINAL: Zol80

Vi har ogsaa den, og ja, den er hvit paa coveret med bilder av en del eventyrfigurer. Kommer ut paa Aschehoug. Jeg syns ogsaa den er veldig aalreit. Ellers har vi en som heter Barnas Sangskatter III, den er mye mindre, bare 25 sanger- men mange av de vanlige- som bae, bae, lille lam osv. Inkluderer en cd, men syns ikke den var allverden.

Vi har også de, utrolig flott. Er jo en haug av sanger jeg husker fra jeg var liten, men greit å ha bøker med tekstene i! [:D][:D]

Ja, kjempegreit. Jeg har glemt masse. Litt morsomt aa synge barnesanger igjen, i dag var vi paa babysang og det var kjempefint. Hun elsker sang og musikk: )

Back
Topp