Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir hekta på irriterende reklame-jingles! Grandiosa sangene setter seg spesielt godt fast...
Å i mange år har jeg gått med en sånn der telefonnummer-sang på hjernen, og fant nettopp ut at den tilhørte kykkeli kokos!![]()
815-493-00 :-DJeg blir hekta på irriterende reklame-jingles! Grandiosa sangene setter seg spesielt godt fast...
Å i mange år har jeg gått med en sånn der telefonnummer-sang på hjernen, og fant nettopp ut at den tilhørte kykkeli kokos!![]()
Helt forferdelig815-493-00 :-D
Lodde og Linn her hahaEr du også en sånn som alltid går rundt med en eller annen irriterende sang på hjernen?
Nå har jeg hatt "we wish you a merry christmas" der i tre dager.. Kjenner at det er nok nåhaha!
Smittsomt. Nå hoppet den inn i hjernen min ogsåHar alltid en sang som går på repeat i hode mitt. Og kommer alltid tilbake til en spesiell sang, som jeg ikke har klart å kvitta meg med på sikkert 2 år. Og jeg liker ikke sangen en gang"Ombapa ea ea ombapajå, i need a superhero lover oohyeeehie" Hahah