Sang på hjernen...

Haha ja her går det på barnesanger natta sanger. Prøver å overdøve dem med metall musikk. Men underlig nok kan du få teksten der også haa

Nå etter jeg fikk enda en kommentar om hvor stor jeg er blitt er sangen "nei så tjukk du er blitt" satt seg i hodet :P

Får sjelden sanger på hjernen sjølv, men syns det er fryktelig morsomt å sørge for at andre får "Rosa Helikopter" på hjernen.

Eller å snike inn "Stao no pao" til Brann-supportere. :p

Noen ganger kan jeg ha samme sangen på hjernen i ukesvis. Andre ganger er jeg som en radio og får inn nye sanger i ett.
Per akkurat nå hører jeg "Banana Airlines - Nordmenn er gale". :p

Hvis jeg mot all formodning skulle høre "en pinne for Hafjell" sangen som jeg HATER, sitter den gjerne i to uker etterpå! :hungover: Jeg unngår den for alt det er verdt :p:p

Ellers går det mye i barnesanger her også.. :shifty:

Jeg blir hekta på irriterende reklame-jingles! Grandiosa sangene setter seg spesielt godt fast...
Å i mange år har jeg gått med en sånn der telefonnummer-sang på hjernen, og fant nettopp ut at den tilhørte kykkeli kokos!:mad:

Jeg blir hekta på irriterende reklame-jingles! Grandiosa sangene setter seg spesielt godt fast...
Å i mange år har jeg gått med en sånn der telefonnummer-sang på hjernen, og fant nettopp ut at den tilhørte kykkeli kokos!:mad:

Hahah! Kykkelikokos-sangen!! *mimre* :p

Nynnet på "alfabetsangen" på jobb i stad... Åh jeg blir sprø når det virkelig setter seg, har klart flere samtidig... Lurer på om hjernen prøver å drive meg til vannvid :eek:

Hjulene på bussen! Og en irriterende engelsk sang som junior pleier å høre på på YouTube... :o

Har alltid en sang som går på repeat i hode mitt. Og kommer alltid tilbake til en spesiell sang, som jeg ikke har klart å kvitta meg med på sikkert 2 år. Og jeg liker ikke sangen en gang :eek: "Ombapa ea ea ombapajå, i need a superhero lover oohyeeehie" Hahah
Smittsomt. Nå hoppet den inn i hjernen min også :P

"Tinkywinky, Dipsy, Laa-Laa, Po.. Teletubbies, teletubbies.. Si Hallo.. A-ooo!"

Jeg får veldig kjapt sanger på hjernen ja! Fryktelig irriterende fordi jeg da blir gående å synge på den i evigheter!
Husker jeg jobbet i butikk en sommer og en jeg jobbet med oppdaget at jeg raskt fikk sanger på hjernen. Han "arbeidet" derfor i det skjulte og gikk å plystret irriterende barnesanger som jeg da fikk på hjernen. Jeg irriterte meg grønn over at jeg gikk å sang nøtteliten, dyrene i afrika ++ og kunne ikke forstå hvorfor jeg fikk akkurat de på hjernen, fordi jeg fikk ikke med meg at han plystret :P

Jeg har alltid et "soundtrack" i bakhodet. Noe slitsomt når man har OCD i tillegg, og hjernen begynner å telle stavelser i teksten f.eks. :D

Samboeren min mener det er fordi jeg er musiker, akkurat som at han tenker på fotball hele tiden. :P
Jeg kan jo fint høre på den samme sangen 20 ganger etter hverandre, og analysere den ihjel, men hjernen kan man jo ikke slå av. :P

"Nå skal vi skilles Johanne"... typisk sånne sanger nynner jeg på.

Og nå for tiden, til min store ergrelse... fantorangen dukker stadig opp. "Vil du være vennen min, så kom å gi meg hånden din. Tralla la, tralla lei"...

Jeg hørte at Imagine med John Lennon hjelper å ta bort sangene vi har fått på hjernen. Og den sangen blir ikke hengende igjen

Back
Topp