Sang på hjernen...

Har alltid en sang som går på repeat i hode mitt. Og kommer alltid tilbake til en spesiell sang, som jeg ikke har klart å kvitta meg med på sikkert 2 år. Og jeg liker ikke sangen en gang :o "Ombapa ea ea ombapajå, i need a superhero lover oohyeeehie" Hahah

Hehe, litt feil tid på året for den? :P

Har tidvis sanger på hjernen, ja! Heldigvis hatt en periode uten nå, men jeg har hatt mine smertefulle dager, ja. :P

Har alltid en sang som går på repeat i hode mitt. Og kommer alltid tilbake til en spesiell sang, som jeg ikke har klart å kvitta meg med på sikkert 2 år. Og jeg liker ikke sangen en gang :o "Ombapa ea ea ombapajå, i need a superhero lover oohyeeehie" Hahah

Hahhaha, DEN husker jeg godt! :p
Sykt plagsom..

Har en sånn skikkelig dårlig sang på hjernen. Sangen hete Eagleheart. Er det Stratovarius eller noe i den duren som synger tro? Elendig sang, men catchy da ^^

Ikke jeg men mannen er ekstrem og han får rundt her å nynner samme melodien om og om igjen...

Hehe, litt feil tid på året for den? :p

Har tidvis sanger på hjernen, ja! Heldigvis hatt en periode uten nå, men jeg har hatt mine smertefulle dager, ja. :p

Signerer :P

Hender jeg får god hjelp av mine to eldste som kommer syngende med noe de har på hjernen og vips er min hjerne i gang også urk

Ja, har flere sanger på hjernen. Den som går nå er tøffe tøffe toget :P
Guttungen synger på den og da er hjernen min i gang lenge etterpå.

Bro bro brille og per spelmann er de to jeg har på hjernen for tiden, hjelper ikke akkurat på at 2 åringen synger de konstant.

Mannen er flink å nynne på Fraglene. Til min store plage :o

Back
Topp