Sang i kirken i bryllup

Klara Ku

Glad i forumet
Hvis du skulle hatt en til å synge en sang i kirken i ditt bryllup, hvilke sang ville du hatt da? Fortell gjerne hvorfor også ;)

Oooj, jeg aner ikke!

Meen, jeg sang selv Flying Without wings i min søsters bryllup, og skal synge On this day i et bryllup i september. (Den passer veldig godt da)..

Lurer på kanskje I see the light fra Tagled er en fin sang til det? Få to til å ta duett eller noe??

Giftet meg for 3 uker siden, og vi hadde Du är allt - Sonja Aldèn og Songbird - Eva Cassidy. Hadde nok valgt de igjen ;) Det var helt magisk, og tekstene passet perfekt.

Jeg giftet meg for 3 uker siden og min kusine sang Flying without wings.

Den er så fin, jeg griner jo bare jeg hører den.

From this moment - Shania Twain
Kjempefin tekst som passer perfekt til bryllup

Vi vandrar saman - Olav Stedje
Denne er også nydelig

The Rose - Bette Midler
Annies Song - John Denver
Det Vackraste : Cecilia Vennersten
You are So Beautiful To Me - Joe Cocker

Åååh.. Nå fikk jeg så lyst til å gifte meg igjen!! Er jo så uendelig mange fine sanger!!

Link til fin side med sanger:
http://www.sangerogtaler.no/sanger-i-kirken.html

Hvis jeg hører "Det vackraste" EN gang til i et bryllup så spyr jeg! Det er sikkert mange som synes den er fin, men nå har jeg hørt den i 90 % av bryllupene jeg har vært i, så den orker jeg ikke.

Jeg skal aldri gifte meg i kirka (hverken jeg eller sambo er troende), men under vielsen vil jeg ha Volbeat sin versjon av I only wanna be with you. Her er originalen.
Teksten er UTROLIG fin!

Giftet meg for 5 uker siden og brukte:
From this moment - Shania Twain
The moment you believe - Melanie C (den passet perfekt for oss <3 )

Skal gifte meg om ei uke og skal ha
"You raise me up" og "Duett".
Jeg hadde mange sanger jeg ville ha, men lot de to som skal synge velge fordi jeg ikke klarte det sjøl Disse to er utrolig fine da
I tillegg har vi fått bandet som skal spille i bryllupet til å øve inn Hellbillies sin "Du e den" som førstedans.

jeg sliter litt med å finne på sanger til vårt bryllup, så følger med denne tråden, vi har kommet frem til at vi iallefall skal ha make you feel my love med adele, men skal ha iallefall en til men er ikke helt bestemt der enda. er en tidligere barndomsvenninne som skal synge i bryllupet vårt.

Vi hadde "Når vi deler alt" som er ein duett med Jonas Fjeld og Hilde Heltberg.
Det var ei søskenbarn av meg som sang, og ein kompis som spelte gitar. Likar sangen fordi den har så fin tekst .

I vårt bryllup hadde vi 2 sanger.

Kjærlighetsvisa av halvdan sivertsen og den andre var Richard marx og donna lewis med at the beginning. :)

Vi leide inn egne solosangere til og synge disse. :D

Hellbillies med "Du er den" eller "Den finast eg veit" .. Hør de så forstår du hvorfor. 

Back
Topp