Sandvika/Bærum

Cathee

Gift med forumet
Er det noen som vil være med på et treff rundt sandvika/bærum? Vi har nettopp flyttet hit, så hadde vært kjekt å treffe noen herfra [:)]

ORIGINAL: Cathee

Er det noen som vil være med på et treff rundt sandvika/bærum? Vi har nettopp flyttet hit, så hadde vært kjekt å treffe noen herfra [:)]

Hei!
Jeg blir gjerne med på treff. Er heller ikke fra Bærum, så jeg kjenner ikke så mange her.

ser innlegget dit er gammelt, men blir gjerne med jeg å. Har boet en stund i Bærum [:D]

Bare å sende pm [;)]

Jeg vil fortsatt være med på treff jeg [:)] Det er visst ikke så mange i Bærum da, men vi kan gjerne ha treff [:)]

[;)]Jeg bor i Bærum... Vil gjerne ta en kopp kaffe med noen[:D].

jeg er gjere med på treff i Bærum. Inne på Barnimagen er det laget et treff for sommermammer i Bærum, onsdag 4. mars kl 19 på Baracoa i Sandvika. Kunne dere tenke dere å gå på det?

Ååh, jeg ville gjerne blitt med på det treffet. Men, vi drar til tyskland på tirsdag å blir en uke. Kansje vi kan få til ett til treff litt senere? [:)]

Hei, jeg har flyttet til Slependen og har lyst å treffe andre tur-, trenings- og friluftsinteresserte.

Det er et nytt treff for sommermammer i bærum i dag i Sandvika, de blir holdt ca hver 14. dag.
Treffet arrangeres igjennom barn i magen.

Back
Topp