Hei..
Altså jeg gjikk å hangla i et halvt år,med masse jobb,bryllupforbredelser,flytting,sykdom osv..så ukene før bryllupet kjentest det ut som jeg skulle kollapse når som helst,for vi flytta,gjifta oss på under en mnd. Så det var ganske hektiskt.
Gikk rundt med masse hodepine,klødde en del på magen å ryggen,magavondt,ryggproblemer, men tengte dette var for att jeg var utslitt.
Bryllupsdagen kom å jeg måtte ta masse smertestillende for å greie å holde ut dagen våres..Da jeg skulle ta av meg kjolen på kvelden,hadde det bryte ut utslett på magen å ryggen men det trudde vi var pga.av korsettet.
Dagen etter bryllupet var jeg så mørbanka i kroppen att jeg trodde seriøst jeg hadde fått juling[:D]
greide knapt å puste uten att det gjorde jævlig vondt..
dagene gjikk å jeg ble bare værre i kroppen.
Torsdag etter bryllupet gjikk jeg til legen med det utslettet,å da fik jeg straks bedskje om att jeg hadde Helvetesild..Men att jeg ikke fikk noe behandling for jeg hadde venta for lenge.. Torsdagskvelden fikk jeg en hodepine ute av kontroll,jeg begynnte å kaste opp å var helt borte.
Fredag var jeg helt borte,bare lå å grein å kasta opp..var lyssky,tålte ikke lys..det var en smerte jeg skjønte ikke var normal...så gubben ringte legevakten å vi måtte reise dit...fikk bedskje om å reise til lillehammer med en gang..
Der tok de bilder av hode mitt for å uteluke hjerneblødning.det var det heldigvis ikke! Derreter tok vi en ryggmargsprøve for å se om hjernhinnbettennelse..Å det var det jeg hadde.
Så her går jeg om dagen med null energi,kroppen vil ikke henge med..hodepinnen er hvertfall ikke her hver dag heldigvis..
Går å er kvalm,vondt i magen,verker i kroppen osv..
Blir sliten av det minste ting..Bare jeg henter i bhg,så sover jeg 3 timer etterpå!!!
Så nå må jeg lissom "trene" meg opp ijen..kommer kansje til å ta et halvt år før jeg er tilbake til hektene?
Så sånn er min hverdag..Åssen er det med deg da mamma propell?har du vært å tatt noen prøver???
Dette ble veldig detaljert da,men tengte jeg likså kunne fortelle hele greia!!
Masse god bedring til deg..