Sandnes/Stavanger jenter

MamaBear

Elsker forumet
På tirsdag skal jeg ha barseltreff, og da kommer Shauri og skal ha en TW demonstrasjon for oss [:)]
Så tenkte at det er noen BV damer som også vil komme og være sosiale, så er dere velkommen!

Hørtes kjempe koselig ut! Er jo lenge siden det har vært noe treff nå[:)]
Men jeg kan desverre ikke på tirsdag[&o]

Har planer på tirsdag, men skal prøve å få flyttet det over til en annen dag [:D] Hadde vært kjempekos med et treff igjen!

ORIGINAL: Kinemoren

Har planer på tirsdag, men skal prøve å få flyttet det over til en annen dag [:D] Hadde vært kjempekos med et treff igjen!

Håper du får flytta på det [:D]

Vet jeg ikke er sandnes/stavanger jente,men ikke så langt i fra [;)]
Har så utrolig lyst å være med på et treff snart [;)]
Men er det ikke slik at du hadde hund???? [8|]

Har ikke hund lengre... [&:] Så er ikke noe fare med det, har aldri vært hund i huset her (nettopp flytta)
Du er hjertelig velkommen! [:)]

ORIGINAL: Fabrina

Har ikke hund lengre... [&:] Så er ikke noe fare med det, har aldri vært hund i huset her (nettopp flytta)

Åååå [:)]
Da skal jeg ta det opp til vurdering....
Kansje jeg skal høre med mammamilla, om vi kanskje skulle tatt en tur til dere [;)] Hehe...
Skal evt gi beskjed om vi kommer [;)]

ORIGINAL: gullemitt09

Åååå [:)]
Da skal jeg ta det opp til vurdering....
Kansje jeg skal høre med mammamilla, om vi kanskje skulle tatt en tur til dere [;)] Hehe...
Skal evt gi beskjed om vi kommer [;)]

Kjempekoselig om dere kommer! [:D]

ORIGINAL: tullemor_86

har du flytta??
til hvor da siden du skal ha treff emd oss??
trodde du skulle dlytte nord over jeg[&:] *vimsehode*
anyways.. har ett møte jeg skal i på tirsdag men husker ikke når[&:] [:-]så jeg kommer kansje[;)]

Jeg flytta bare noen hundre meter, flytter ikke nordover med det første [;)]
Håper møtet er tidlig på dagen/at du kan flytte det og at du kommer! [:)]

Jeg kan desverre ikke. men hadde vært kjempekjekt å truffet dere! De jeg har truffet er Drømmeren, Nr.4 og Shauri. Forutenom egersundsjentene da [:)]
Jeg har fast passepike på Tirsdager, så hun hadde nok blitt kjempelei seg om jeg avlyste...
Lykke til på demonstrasjonen Shauri! [:)]

ORIGINAL: ladylovelylux
Lykke til på demonstrasjonen Shauri! [:)]

Takk takk, LK er med meg siden det er første demo, men regner nesten med vi kommer til å prate like mye begge to!

Er det noen herifra som kommer?
Må prøve å så greie på hvor mye mat jeg skal lage [8D]

Kl 12

Hvor mange er det som kommer til nå da? sånn med di andre som kommer?

Jeg er veldig blyg av meg når det er mye fremmede folk[8D]

Vi er fire i min barselgruppe, og de er kjempe koselige! Ellers vet jeg ikke herifra, mange kanskje... Men du kjenner jo meg og Shauri [:)] 

Vi er fire i min barselgruppe, og de er kjempe koselige! Ellers vet jeg ikke herifra, mange kanskje... Men du kjenner jo meg og Shauri [:)] 

Ok.. skal høre med sambo i når han kommer hjem om jeg kan ta bilen i morgen[;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Ok.. skal høre med sambo i når han kommer hjem om jeg kan ta bilen i morgen[;)]

Bra! Håper du kommer [:)]

Har ikke sett denne før nå...må følge eldstemann til tannlegen kl 13..jeg får prøve igjen neste gang[:)]

Jeg får låne bilen.. så nå gjenstår det å se om jeg får noe søvn i natt... får jeg det så kommer jeg[8D]

Vet du hvor mange vi blir nå eller?

Back
Topp