sanders mamma

x1x*laboline*

Glad i forumet
GRATULERER så du hadde forlovet deg... så morsomt og såååååååååååååååååååååå romantiskt gjort av samboeren din da....

hvordan er det med dere, godt og ha dåpen overstått tenker jeg...

[:D]

Takk for det!!![:D]Ja det var kjempe romantiskt gjort!!!
Alt er bare bra med oss!!Ja det er så deilig at dåpen er unnagjort!Det var en kjempe fin dag!Har dere døpt Emilie enda da?
Jeg og truls reiser til Praha til torsdag i 4 dager!Gleder meg, men kommer til å savne sander noe utrolig mye!!
Alt bra med dere da?

Vi skal døpe ho 17 juni gleder meg til det nå, går kjempe bra med oss, var på kontroll forrige uke nå veier ho 6800 og er 64,5cm fy og stor ho er blitt hehe...

deilig og dra på tur bare dere to oxo da... skjønner godt at du kommer til og savne sander ja...

har du hørt no om no nytt barseltreff??

oj..Ja da har ho blitt stor!Gleder meg til å se ho igjen!!
Ja gled deg til dåpen!det var skikkelig koselig, også er de så fine i dåpskjolen da

Var på kontoll med sander for to uker siden og da veide han 6480g og var 62 cm lang..hehe..ikke akkurat liten han heller!Det er jo godt da, for da har de det bra![:D]
Nei har ikke hørt noe om barseltreff, men får nok en mel snart!

dåpen til sander var sikkert korslig ja[;)]

får nok snart ml ja... får gå og legge meg jeg, er sååååååååååååååååååååå sliten, har malt hele leiligheten i helga....

dere får kose dere... vi snakkes senere...[:D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Emilie`s mamma

GRATULERER så du hadde forlovet deg... så morsomt og såååååååååååååååååååååå romantiskt gjort av samboeren din da....

hvordan er det med dere, godt og ha dåpen overstått tenker jeg...

Få høre da!!!!! [:D]

står inne på den filen der vi skrev hvordan vi møtte samboerene våres...[;)]

Back
Topp