Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Destiny85
Jeg var igjennom mye av det samme i forhold til din fødsel, i tillegg til ks.. er det jeg er redd for skal skje igjen[&o]
Jeg fikk liksom det verste av begge deler[&:]
Vet ikke om jeg synes det å få oppleve vanlig fødsel er verdt risikoen for å havne i samme situasjon som sist.. 16 timer i helvette, 2 timer med pressrier, skranglette bekken og ks smertene etterpå[:(]
Er rart å tenke på at jeg skal ha en til ja, men jeg skjønner det mer nå etter å ha sett bamsemumsen min[:)]
ORIGINAL: *Sandermamma*
Jeg var igjennom mye av det samme i forhold til din fødsel, i tillegg til ks.. er det jeg er redd for skal skje igjen[&o]
Jeg fikk liksom det verste av begge deler[&:]
Vet ikke om jeg synes det å få oppleve vanlig fødsel er verdt risikoen for å havne i samme situasjon som sist.. 16 timer i helvette, 2 timer med pressrier, skranglette bekken og ks smertene etterpå[:(]
Er rart å tenke på at jeg skal ha en til ja, men jeg skjønner det mer nå etter å ha sett bamsemumsen min[:)]
Det har jeg full forståelse for! Din opplevelse må ha vært jævlig!
Husker jm sa til meg under fødselen at ting ville ha vært lettere for meg om jeg hadde hatt rier før (altså når jeg gikk med sander), slik at kroppen hadde vært igjennom det en gang, slik at den var mer forberedt.
Jeg hadde ikke nølt med å ta et nytt ks om jeg var redd for å få en slik opplevelse igjen som det du hadde, for det unner jeg ingen. Ks er jo en vanvittig opplevelse det også[:)] Men skjønner godt at du er i tvil om hva du skal gjøre, spesielt med tanke på tidligere erfaringer.
Verdens fineste bamsemums har du[:)]
Såklart skal du få "blande deg" Skrållan, jo flere synspunkter jo bedre[;)]
Marin*AronSinMamma*: Du hadde rier sist, men fikk du full åpning? Hvorfor endte det i ks? Må gjerne fortelle hvordan det går ja, jeg venter i spenning og krysser fingrene for deg[:D]