Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for gratulasjonene. Så langt er han en engel, men mine brystvorter er ikke skapt for å brukes til amming. Allerede sår![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Har de liggende på lur, tar de nok i bruk når vi er kommet hjemPrøvd brystskjold?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye! Hvordan går det med sårheten nå? Jeg fødte 7. mars, ble mer og mer sår de første tre dagene, men da melka kan fjerde dagen ble det mye bedre.Takk for gratulasjonene. Så langt er han en engel, men mine brystvorter er ikke skapt for å brukes til amming. Allerede sår![]()
Fremdeles sår. Har større nipples enn han klarer å håndtere, så da suger han skeivt. Ser ut til at jeg bare må bite det i meg til han blir større i kjeftenGratulerer så mye! Hvordan går det med sårheten nå? Jeg fødte 7. mars, ble mer og mer sår de første tre dagene, men da melka kan fjerde dagen ble det mye bedre.
Tenk at man skal være så forskjellig! Her har jeg så små flate nipples at han nekter å suge på dem, måbruke skjold for at han skal ta puppen.. Håper du slipper å være sår lengeFremdeles sår. Har større nipples enn han klarer å håndtere, så da suger han skeivt. Ser ut til at jeg bare må bite det i meg til han blir større i kjeften
Tenk at man skal være så forskjellig! Her har jeg så små flate nipples at han nekter å suge på dem, måbruke skjold for at han skal ta puppen.. Håper du slipper å være sår lenge
Jørgen 12.02.14 <3