sandefjordstreffet

Bebbie og Emma

Gift med forumet
ser ikke ut som jeg og emma kommer[:(][:(]har halsbetennelse ennå gjør kjempe vont når jeg svelger og snakker[:'(][:@][:@][:(][:(][:(]sukk sorry men vi skal jo ha flere treffkose dere masse masse og ta masse bilder til oss som ikke får vært med da[:D][:)]vis jeg er bedre innen vi skal dra så kanskje jeg og emma dukker opp en liten tur men vill ikke love noe[8|]ikke noe kult og komme om jeg  ikke klare å prate og svelge[:(][:(]håper dere forstår[8|]kanskje neste treff kan være på den store varandaen min med grilling osv neste gang når vi har overtatt husethåper jeg blir bra om noen timer til å komme på treffet i daghmmm jaja vi får se da klemmer fra bebbie og emma

hei laban ja har prøvd råda men ser ikke ut som noe hjelper[:(][:(]har gått sånn snart ei uke nå skal ringe legen i dag må få noe for dette[8|]sist jeg var der så sa  legen bare at dettte måtte lege seg selv huu men syntes jeg har hatt vont lenge nå[:'(][:@]men kanskje vis jeg er blitt bedre at jeg dukker opp forde[:D]lov å håpe[:)]klem

ORIGINAL: Bebbie og Emma

hei laban ja har prøvd råda men ser ikke ut som noe hjelper[:(][:(]har gått sånn snart ei uke nå skal ringe legen i dag må få noe for dette[8|]sist jeg var der så sa  legen bare at dette måtte lege seg selv  men syntes jeg har hatt vont lenge nå[:'(][:@]men kanskje vis jeg er blitt bedre at jeg dukker opp forde[:D]lov å håpe[:)]klem

Skjønner hvordan du har det, vært slik du er i 1 mnd tid, fikk beskjed att det var virus på legevakta og det skulle gå over innen en uke... Dett er 3 uker siden...[8|]

Iiik, det var jo ikke noe hyggelig da! Du får ha god bedring så sees vi nok helt sikkert på neste treff [;)]

Forøvrig har jeg også blitt småsyk (begynnende forkjølelse), men jeg nekter å la meg stoppe. Så får jeg heller ligge flat et par uker, for nå har jeg gleda  meg så lenge til å dra til Sandefjord

Back
Topp