sandefjord...

Jeg må nok komme alene igjen da, vil egentlig ha han med, men så er det jo fri fra bhg i dag, så syns ikke jeg kan ta han ut igjen på onsdag igjen også[:)][:)]

hmm... tobias i bhg, betyr at jeg kan shoppe litt også.. HMMMMMMMMMMMMMM [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Dollface™

hmm... tobias i bhg, betyr at jeg kan shoppe litt også.. HMMMMMMMMMMMMMM [:D][:D][:D]

I morgen da?[:D]og pizza eller? eller no å spise hvertfall!

Kommer[:D] Men advarsel: hylende baby[&o]

tumårråv jess...

hylende baby gjør vel ingenting... ingen hyling i verden overgår masinga til tobias uansett, så for meg er det bare fuglemusikk [8D][:D]

når klokka da?

ORIGINAL: nettemor

Klokka 11 , er det for tidlig?

Jeg må til larvik og skifte dekk så kanskje kl 12?

ORIGINAL: nettemor

Klokka 11 , er det for tidlig?

Jeg er i Sandefjord ca 10.30 jeg, reiser etter å ha levert Eirik i bhg[:)] Også MÅ jeg være hjemme i 14 tida, for vi får besøk[:)] Men jeg skal i noen butikker og litt sånn også, så kan gjøre det først jeg...

Men en annen ting... Når åpner Peppes da? Eller skal vi spise et annet sted??

ORIGINAL: snuppa80

Men en annen ting... Når åpner Peppes da? Eller skal vi spise et annet sted??

de åpner 11 eller 12...

Veibeskrivelse??[:D] Eller så må Nettemor møte meg[;)]

Kan møte deg jeg [:)]  kan jo være i byen rundt 11 jeg, møte deg utenfor hvaltorget eller noe?

lov å slenge seg med hvis ikke guttungen sover på den tida eller? [:)]

ORIGINAL: Ellen.

lov å slenge seg med hvis ikke guttungen sover på den tida eller? [:)]

jaaa [:D]

ble det peppes eller salt & pepper? kl?

glemte at jeg har en annen avtale kl 12.30, men jeg rekker kanskje å se dere først [:D]

glemte at jeg har en annen avtale kl 12.30, men jeg rekker kanskje å se dere først [:D]

salt og pepper 11-ish? [:D]

Det tror jeg vi skal rekke, må bare la guttungen sove litt nå (sovna nettopp) så spise og så kommer vi etter det [:)]

Det tror jeg vi skal rekke, må bare la guttungen sove litt nå (sovna nettopp) så spise og så kommer vi etter det [:)]

*spretter i dusjen* [:D]

Back
Topp