Sandefjord og omegn

Jeg er også 29[emoji4] jobber ikke akkurat nå, hadde nettopp flyttet tilbake til sfj når jeg oppdaget jeg var gravid, og vært vanskelig å finne jobb her..

Åssen er formen jenter? Begynner dere å bli klare
Har vært klar lenge for å få ut ungen nå(heldigvis har hun ikke kommet enda, hun får vente en uke eller to til) formen er egentlig alt for bra, utenom at jeg er konstant trøtt da, sover dårlig på natta. Føler jeg snart sprekker, magen er så stor det samme er jenta inni.
Hvordan er det med deg? Noen som forresten vet hva vi må ha med oss i fødebagen av dere som skal føde i Tønsberg?

Har vært klar lenge for å få ut ungen nå(heldigvis har hun ikke kommet enda, hun får vente en uke eller to til) formen er egentlig alt for bra, utenom at jeg er konstant trøtt da, sover dårlig på natta. Føler jeg snart sprekker, magen er så stor det samme er jenta inni.
Hvordan er det med deg? Noen som forresten vet hva vi må ha med oss i fødebagen av dere som skal føde i Tønsberg?

Formen er ikke til å klage over, beveger meg som en snegle kjenner jg ikke er helt klar til han skal komme ut, men mannfolket har bestilt fldsel til helgen... 7 dager igjen her ++ tenker jg... Klumpen her var estimert til 3500g for ei uke siden

Pakka litt hvertfall
klær + shorts og t-skjorte til mannen i tilfelle uheldig plassering når vannet går
shampoo
såpe
eget håndkle
Tannkost&tannkrem
Litt klær til lillebror og en nappis.
Ammeinnlegg og sårsalve.
Vurderer å ta med noe Paracet selv.
Trenger man noe mer?

Back
Topp