Etterpåklatten2017
Flørter med forumet
29 juli, synes tiden begynner å gå sent nåNår har dere termin da jenter? [emoji3]. Jeg har 18.juli[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
29 juli, synes tiden begynner å gå sent nåNår har dere termin da jenter? [emoji3]. Jeg har 18.juli[emoji4]
12.juli[emoji4] snigler seg sakte mot permisjon med siste arbeidsdag 20.juni[emoji106]Når har dere termin da jenter? [emoji3]. Jeg har 18.juli[emoji4]
Jeg har 4 arbeidsdager igjen så tar jeg ferie frem til permisjonen begynner12.juli[emoji4] snigler seg sakte mot permisjon med siste arbeidsdag 20.juni[emoji106]
Kjenner jeg misunner deg [emoji4]Jeg har 4 arbeidsdager igjen så tar jeg ferie frem til permisjonen begynner
Syns tiden plutselig har gått fort jeg [emoji54] nå er det under 2mnd igjen [emoji54]29 juli, synes tiden begynner å gå sent nå
Det skal bli veldig veldig deilig kjenner jeg, så plutselig i går at skolen har fri torsdag og fredag så da har jeg bare 4 dager med jobb igjenKjenner jeg misunner deg [emoji4]
Har vært klar lenge for å få ut ungen nå(heldigvis har hun ikke kommet enda, hun får vente en uke eller to til) formen er egentlig alt for bra, utenom at jeg er konstant trøtt da, sover dårlig på natta. Føler jeg snart sprekker, magen er så stor det samme er jenta inni.Åssen er formen jenter? Begynner dere å bli klare
Har vært klar lenge for å få ut ungen nå(heldigvis har hun ikke kommet enda, hun får vente en uke eller to til) formen er egentlig alt for bra, utenom at jeg er konstant trøtt da, sover dårlig på natta. Føler jeg snart sprekker, magen er så stor det samme er jenta inni.
Hvordan er det med deg? Noen som forresten vet hva vi må ha med oss i fødebagen av dere som skal føde i Tønsberg?