Sandaler

JellyBean28

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg stoler virkelig ikke på meg selv lenger. Har så virkelighetsnære drømmer at jeg ikke lenger klarer å skille mellom hva jeg har drømt og hva som faktisk er sant. Litt merkelig følelse :p

MEN - jeg tror at jeg så et par sandaler på Instagram (eller Internett et sted i alle fall) som var veldig like Birkenstock sandalene, bare litt billigere. Noen dager etter tenkte jeg at jeg skulle handle disse sandalene, men klarer ikke huske hvilken butikk det var. Og nå begynner jeg å lure på om jeg bare har drømt det. Nå handler det ikke lenger bare om skoene, men å finne ut om jeg har drømt eller ikke :P *ler*
Så - er det noen som kan huske de har sett noen lignende sandaler til salgs for sånn ca 399,-? I en butikk som typisk ville vært på et kjøpesenter?
Beklager for merkelig, og langt, innlegg altså. Men har vel egentlig landet på at jeg drømte, men føler allikevel at det var så ekte så det går nesten på psyken løs av å lure :P

Er det flere som har slike virkelige drømmer forresten? Som gjør deg usikker på om det er sant eller ikke i flere dager?

Hahaha...jeg har sånne drømmer hvor jeg ikke har peiling på om det er virkelig eller ei :p Jeg prøver å la det gå over i stillhet, men jeg sitter og lurer til tider:D

Kan være du drømte det for du skulle ønske det så sterkt. Jeg kjøpte ekte Birkenstock i Tyskland i fjor for rundt 399 norske. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere. Eneste jeg bruker på jobb for tida :)

Hahaha...jeg har sånne drømmer hvor jeg ikke har peiling på om det er virkelig eller ei :p Jeg prøver å la det gå over i stillhet, men jeg sitter og lurer til tider:D

Ja jeg har hatt flere drømmer jeg har vært usikker på om er drøm eller virkelig. Må gjøre research før jeg nevner det for de som er med i drømmen så jeg ikke gjør noe feil :p
Godt det ikke kun er meg da :p

Back
Topp