Sanasol istedet fra tran?

Sa ikke det var sunt, sa jeg elsker det:laughing025 Men veldig glad i all fisk jeg:) Synd ikke resten av huset er det...!
Hehe. Her har jeg nr 1 med på laget. Hu har altid elsket laks. Begge barna spiste rakfisk som 1-2 åringer. De elsker også røkelaks. Gubben er altetende heldigvis.

Sa ikke det var sunt, sa jeg elsker det:laughing025 Men veldig glad i all fisk jeg:) Synd ikke resten av huset er det...!
Poenget er at du spør om tran og sanasol. Så fisk i denne sammenhengen tolkes jo dithen at du tenker på helseeffekten. Ellers kunne du jo like gjerne skrevet at du liker ostepop. Det blir jo helt ute av kontekst. Ostepop inneholder også næringsstoffer, men erstatter ikke tran. Spiser du derimot godt med fisk som ikke er oppdrettsfisk, får du dekt mye av behovet kroppen har for jern og omega-3. Oppdrettslaksen derimot er mer nærliggende ostepoppen i denne sammenheng.

Jeg er 16-+3 og med de to første tok jeg tran hele veien, men nå har jeg kun klart ta et par ganger, er for kvalm. Er også uaktuelt med kapsler. Vil sanasol være like bra? Det smaker jo bra.

Vitaplex multivitamin + trippelomega kapsler så har du dekt det meste inkl jod (Og billigere enn gravidvitsmin fra apotek)

Begge fåes i matbutikken. Trippel omega kapslene er ikke så lange som andre, så de er enklere å svelge. Et godt tips jeg fikk er å ta de før leggetid, så slipper man å gå gulpe den ekle transnaken hele dagen. (Jeg var og ganske kvalm og hater tran)

Så bra :) Håper de fortsetter å gli ned
Håper jeg også:) Men er seriøst slitsomt gå til lege osv. De er da så uenige om alt. Sa ikke at jeg skulle kjøpe sånne, for han synes ikke det er nødvendig. Men han var litt sånn imot kiropraktor mtp at bekkenet kunne bli slarkete når jeg knekkes...men søren da, jeg orker jo ikke denne ryggen:/

Back
Topp