At laks er sunt er en velbevart illusjon skapt av den ekstremt rike lakselobbyen i Norge.... Fisj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa ikke det var sunt, sa jeg elsker detAt laks er sunt er en velbevart illusjon skapt av den ekstremt rike lakselobbyen i Norge.... Fisj.
Men veldig glad i all fisk jegSpiser fiskBåde hvit og laks
![]()
Hehe. Her har jeg nr 1 med på laget. Hu har altid elsket laks. Begge barna spiste rakfisk som 1-2 åringer. De elsker også røkelaks. Gubben er altetende heldigvis.Sa ikke det var sunt, sa jeg elsker detMen veldig glad i all fisk jeg
Synd ikke resten av huset er det...!
Fiskepinner og type sprø fisk er pop her....og fiskekaker! Hos eneHehe. Her har jeg nr 1 med på laget. Hu har altid elsket laks. Begge barna spiste rakfisk som 1-2 åringer. De elsker også røkelaks. Gubben er altetende heldigvis.
Poenget er at du spør om tran og sanasol. Så fisk i denne sammenhengen tolkes jo dithen at du tenker på helseeffekten. Ellers kunne du jo like gjerne skrevet at du liker ostepop. Det blir jo helt ute av kontekst. Ostepop inneholder også næringsstoffer, men erstatter ikke tran. Spiser du derimot godt med fisk som ikke er oppdrettsfisk, får du dekt mye av behovet kroppen har for jern og omega-3. Oppdrettslaksen derimot er mer nærliggende ostepoppen i denne sammenheng.Sa ikke det var sunt, sa jeg elsker detMen veldig glad i all fisk jeg
Synd ikke resten av huset er det...!
Jeg er 16-+3 og med de to første tok jeg tran hele veien, men nå har jeg kun klart ta et par ganger, er for kvalm. Er også uaktuelt med kapsler. Vil sanasol være like bra? Det smaker jo bra.
Kjøpte disse multivitaminene i dag, fikk de ned.https://nycomed.no/product/nycoplus-omega-3-multi/ Alle er dessverre like store. Men her slipper du unna med to kapsler som dekker dagsbehovet for både multivitamin og omega-3. De inneholder 150 mikrogram jod også
Har du evt prøvd den milde tranen til nycoplus? Den skal være bedre på smak enn de andre, spesielt ettersmak
Så braKjøpte disse multivitaminene i dag, fikk de ned.
Håper jeg ogsåSå braHåper de fortsetter å gli ned