sana sol....

Aner ikke...[8|] Jeg sender mld til mamma og spør. Hun er apotektekniker [8D]

Mamma sier at det går helt fint. C-vitaminer er jo vannløselig så det skulle jo ikke være noe problem...

ååå det er såååååå godt!!!!!! Kanskje jeg skal skjerpe meg på tranen også begynne med sanasol også!!! når vi tok tran så fikk vi alltid sanasol etterpå for det tok vekk transmaken:) fikk ikke sanasol uten å ta tran først[:D] Hm... tror jeg må gjør det med Isabell!!

Ja det må vel gå greit. Storebror fikk multivitamin fra han var født, og det er jo nesten det samme vil jeg tro... 

her sier hs at mi ikke må gi de det d første året..for det er sitrus..og det er allergi fremkallende..men jeg har gitt det..men har gått over til multivitamin[;)]men det er kjempe godt med sana sol[:D]

Jeg spurte på helsestasjonen ang. tran med sitronsmak (lukter ikke fullt så fælt som naturell-tranen) og da fikk jeg beskjed om at siden det er ordentlig sitron i så gikk det bra, så da gjelder kanskje det samme for sana'en...[8|]?

absolutliiiii!!!! Eg har gitt d te tuva siden hu va liten for hu bare spyr av tran å då sa hs at eg kunne gi sana sol heller..

Jeg husker jeg synes BIOVIT var godt jeg[:)]
Hva er det egentlig? Er ikke det bra å ta da?

ORIGINAL: smyga

her sier hs at mi ikke må gi de det d første året..for det er sitrus..og det er allergi fremkallende..men jeg har gitt det..men har gått over til multivitamin[;)]men det er kjempe godt med sana sol[:D]

Hørte jeg også bestandig når jeg fikk de to første.. Men minns at før kunne man få sanasol uten den gode sitrus smaken da..[8D] [:D]

Back
Topp