Samvær

BabyGullet89

Betatt av forumet
Jeg har en liten datter på 10 uker, faren hennes har sett henne 1 gang siden vi kom hjem fra sykehuset,
fikk en meld av han at han ville ha henne i helger, noe jeg syntes er altfor tidlig for henne, han kjenner henne ikke i det hele tatt, han bor hos foreldrene sine, deler tilogmed seng med lillebroren sin!
ikke no utstyr har han heller.
jeg sa at han kan komme til oss for å bli kjent med henne, men det vil han ikke.. (han vet ikke engang hvor vi bor)
da jeg ble gravid, prøvde han å overbevise meg om å ta abort, han gjorde det slutt med meg da jeg ikke ville det.
han lagde ett beklager (helvete) for meg under hele svangerskapet,
å nå plutselig vil han ha hu.
jeg har tilbudt han samvær her, men vil jo ikke.
er det helt feil av meg å tenke sånn?
hva mener dere?
jeg vil jo at hu skal bli kjent med faren sin..?

Enig med deg. Høres bedre ut og starte med besøk hos deg i og med at situasjonen hos han er som den er og at frøkna er så liten enda. Vanskelig med sånne dilemmaer, men stå på ditt du! Han burde være glad du er villig til å samarbeide i det hele tatt. Men virker jo ikke som han er det. Lykke til[:)]

ORIGINAL: Isabell81

Enig med deg. Høres bedre ut og starte med besøk hos deg i og med at situasjonen hos han er som den er og at frøkna er så liten enda. Vanskelig med sånne dilemmaer, men stå på ditt du! Han burde være glad du er villig til å samarbeide i det hele tatt. Men virker jo ikke som han er det. Lykke til[:)]

Etter hva jeg har lært på aleneforumet, så er han en idiot om han forventer at han får ha datteren sin på overnatting når babyen ikke kjenner han i det hele tatt + at han har jo ikke plass til henne. Ja, hun er liten, men UTSTYRET man må ha er ikke det. Tviler på at lillebroder'n er særlig glad for å bli vekket om natta og tidlig på morgenen [8D]

"vanlig" samvær er jo annenhver helg + en ukedag, så du har all rett at samværet skal skje hjemme hos deg, hyppig men ikke for lenge til babyen kjenner faren sin og dere kan begynne å snakke om andre ordninger.

Jeg mener at han bør komme å være hos deg først å bli kjent med henne der, når han er det, kan han få ha henne noen timer kanskje to dager i uka....så øke det litt etter litt.....overnatting synes jeg er alt får tidlig.

Har ei venninne i samme situasjon å der er jenta blitt over 2år...å faren har ennda ikke hu på overnatting [:)] Så stå på ditt, er han virkelig villig til å ha hu så kommer han å blir kjent med henne å tar det litt etter litt [:)]

Det var min mening, tror det er best for ungen slik at den ikke blir forvirret også [;)]

Ønsker deg masse lykke til [:)]

Barnet har ikke godt av å være vekke fra mamma'n sin, så bare stå på ditt. Du har gitt han mulighet til å treffe henne, noe mer kan han faktisk ikke forlange!!

Okei :)
så bra å vite at jeg gjør det riktige [:D]
takk for mange fine svar![:)]

Hadde aldri sendt ungen min med han over helga. Kanskje under tvil en ettermiddag men hadde helst sett at han ble kjent med ungen hos meg først![8|]

Er helt enig med deg! Et tips er jo å gå til familievernkontoret eller konfliktrådet viss han lager mye bråk for deg..

ORIGINAL: glamaria

Hadde aldri sendt ungen min med han over helga. Kanskje under tvil en ettermiddag men hadde helst sett at han ble kjent med ungen hos meg først![8|]

Back
Topp