Samvær med far...!

Lettere sagt enn gjort, det kommer nemlig NAV til å kreve.:/

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Vet da om ihvertfall 2 som har skrevet ukjent far.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Lettere sagt enn gjort, det kommer nemlig NAV til å kreve.:/

Bare å stå på sitt for de kan ikke kreve dna test. Kan de ?
Vist ikke mab kjenner barnets far så kjenner man ikke han, om nav vil eller ikke det da, å jeg mener det er opp til mor om hun kjenner han eller ikke ;) nav kan bare hysje på seg :p hehem blir så irritert på nav innimellom!

* Lillesøster ventes 19 august *

Bare å stå på sitt for de kan ikke kreve dna test. Kan de ?
Vist ikke mab kjenner barnets far så kjenner man ikke han, om nav vil eller ikke det da, å jeg mener det er opp til mor om hun kjenner han eller ikke ;) nav kan bare hysje på seg :p hehem blir så irritert på nav innimellom!

Vet da om ihvertfall 2 som har skrevet ukjent far.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

De gjorde iallfall det med venninna mi, hun hadde ikke lyst til å oppgi far, og han ville ikke stå som far.. Allikevel måtte hun skrive alle "mulige" fedre for å få krav på stønadene. NAV er veldig opptatt av å skulle vite sånt nå, da de har blitt strengere i systemet pga mange som har fått barn her og der og lurt til seg stønader..
Hvis bf i dette tilfelle dukker opp på NAV og sier han er faren, så ville de nok undersøkt det for å tape minst mulig, og TS ville jo fått ett bortforklaringsproblem..

Synd, men den erfaringa jeg har.

Når det er sagt håper jeg virkelig at TS snakker med barnevern og familiekontor slik at eneste bf i dette tilfelle trenger er å betale bidrag!! Første året er uansett "forbeholdt" mor, med mindre det er en god grunn til at mor ikke skal ha foreldreretten..

Viste ikke at de kunne kreve det jeg :/ kjiipt. Å stakar mødre i slike situasjoner.

Håper jm kan hjelpe å gi støtte her så det blir best mulig for mor å barn !

Viste ikke at de kunne kreve det jeg :/ kjiipt. Å stakar mødre i slike situasjoner.

Håper jm kan hjelpe å gi støtte her så det blir best mulig for mor å barn !

Ja absolutt! Men er vel pga noen mødre som er kjipe og ødelegger for de som er i en kjip situasjon..,:/

Ja absolutt! Men er vel pga noen mødre som er kjipe og ødelegger for de som er i en kjip situasjon..,:/

Skjønner :/ kjiipt :/

Jeg vil bare legge til at både familievernkontoret og barnevernet tross alt skal ta barnets side. De er opprettet for at barn skal ha det best mulig. Hvis far er alkoholisert og i tillegg oppfører seg truende, så er det vel ingen som syns det er en god idé at barnet skal få være der alene? I hvert fall ikke noen som kun skal ta hensyn til barnets livskvalitet og trygghet? Det virker som om mange er redde for å ta kontakt med barnevern fordi de tror at barnet blir tatt i fra dem, og jeg vet ikke hva, men de er der tross alt bare for å hjelpe.

Håper alt ordner seg for deg og den lille. Lykke til! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp