samtalen

siwro

Gift med forumet
dreide seg om hva mere di skal gjøre for meg..

sååååå....

det så nå skjer er at jeg skal ha en kikkhullsoprasjon igjen, denne gangen skal di brenne hull på eggene for å se om jeg kan få mens regelmessig...jeg er visstnok veeeldig vanskelig å stimulere...
hun sa det at maaange får regelmessig etter en sånn operasjon, i allefall for en stund...
så får da håpe at det gjør susen..
jeg så trodde di ville gi oss opp, hihi hun sa at di gir ikke opp så lett[;)]

jepp det var min oppdatering for dem som lurer på det[;)][;)][;)]

Så fint :)
Lykke til.. [:)]

tusen takk solstranda og *renate*

håper ikke ting tar så lang tid[;)]

hehehe klart jo itje å ha "et lei me ansikt" sku jo lur de gundi....klar kje lyg så masse e nei..hihi

ORIGINAL: Solstranda

så bra at de ikke gir opp[:D] ønsker deg masse lykke til!!

Så bra. Håpar det gjer susen! Eg vart jo gravid 7 mnd etter min kikkholsoperasjon i 2007! Sjøl om eg mista den gongen då.. Hadde og akkurat 28 dagars syklus ca 6-7 mnd etter operasjonen og eg hadde aldri hatt regelmessig menstruasjon før det!

høres jo bra ut!!!brant di hull da i eggene dine?? har jo hatt lap før, men da brant di ikke noe..så får håpe dette funker....[:D]

Å, så herlig å høre[:)]

Regnet ikke med at de ga deg opp uansett, men kjente jeg fikk en tåre i øyekroken når jeg leste det likevel - ble så glad for dere[:)]

åååh søte deg...tusen takk....ja jeg er så glad å lette....følte at di ville gi meg opp seden di sa vi måtte komme til samtale fordi di ante ikke hva mere di kunne gjøre for meg..
men nå skal jeg ha regelmessig mens og få en lett behandling.så håper jeg det store håpet...[;)]
ORIGINAL: SkattIMagenMin

Å, så herlig å høre[:)]

Regnet ikke med at de ga deg opp uansett, men kjente jeg fikk en tåre i øyekroken når jeg leste det likevel - ble så glad for dere[:)]

Back
Topp