samtale venter

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Gubben har samtale venter,og det er så irriterende,for hvis jeg snakker med han så ringer noen andre,
og da må han ta den.

Eller jeg ringer vel og lenge til han og tror han ikke er med mobilen.
men da sitter han i en annen telefon.
Er mye bedre og komme til opptatt,for da vet jeg at han snakker i telefonen.

Har samtale venter jeg. Mannen også har det.

Men om han er i en annen tlf når jeg ringer får jeg et lite pip i begynnelsen. Så da legger jeg bare på og venter på han ringer meg opp igjen når han er ferdig [:)]

Har på samtale venter ja.. Men om noen ringer meg og jeg sitter i en samtale får de jo beskjed om det.. jeg må ha samtale venter pga jobbtlf..

Både jeg og mannen har det på. Men det varsles jo ved oppstart at samtalen venter, så da pleier jeg å legge på til han. FOrtsetter jeg å ringe så skjønner han at det er viktig, og svarer meg.

HAr samtale venter pga jobben også, eneste telefonen vi har, og det er greit at det ringer litt før det kommer til svarer, istedetfor at det går rett på svarer og folk tror at jeg har skrudd av tlf. [;)]

Har alltid samtale venter på.

Og det er, som noen her sier, slik at man får melding om at "samtale venter" hvis den du ringer allerede er i en annen samtale.

MEN noen tlf jeg har hatt opp igjennom tidene har ikke gitt slik melding.. såe, kommer litt an på da kanskje?[:-]

Er jeg opptatt så er jeg opptatt.. [:)]

Vil heller at den som ringer skal få opptattsingnal istedenfor at det bare skal ringe ut.. Snakker IKKE med flere samtidig altså, så gøy er det ikke å prate i tlf.

Jeg har samtale venter, mest for at jeg skal kunne se hvem som ringte mens jeg snakket. Også er det greit viss man venter en samtale, er bestandig noen som ringer da[8D]

[;)]

Back
Topp