Samtale med ppt?

Ancita

Glad i forumet
Noen som har vært å snakket med psykolog der ang barn med muligens adhd eller andre problemer?

Han tok frem et skjema som han sa var standar, spørsmålene der var ganske grundig altså, de gikk i fra svangerskapet til nå.
Hva jeg spiste, om jeg drakk eller røykte i svangerskapet, hvordan fødselen var, om han sov om nettene, ble ammet.
Om han hadde vært vitne til voldelige hendelser noen gang.
Veldig fint at de går grundig igjennom ting altså! Men skjønner ikke hva amming eller om jeg spiste sunt i svangerskapet har med det å gjøre? Var det for å sjekke hvor egnet som mor jeg er eller har de virkelig noe å si for eventuell diagnose?

vi var men kan ikke si jeg fikk de spm ang mine matvaner.. er du overvektig? eller har en del på kroppen? sorry for ta jeg spør men om det er tilfele kan det være derfor han spurte[&:]

Det har noe å si i forhold til diagnose. Røyking og alkohol spesielt...

Ok. Røykingen og alkoholen skjønner jeg kan ha noe å si.
Men var så mange andre spørsmål jeg følte var uvesentlig.
Er ikke overvektig nei.
Han bare lurte på om jeg spiste sunt og tok vitaminer og slikt.

Det er nok for å ta med i statistikker. Ang. kosthold og vitaminer lurer de nok på om det kan ha en innvirkning om man IKKE tar vitaminene sine, eller om det er revnende likegyldig ift. ADHD! :)

Jeg vil tro det skal brukes til eventuelt fremtidig forskning på adhd[:)]

ORIGINAL: |Lica|

Eg fekk også slike spørsmål da gutungen var til utgreiing for mangen år sidan. [:)]

ORIGINAL: *RegniEsil*

Eg fekk også slike spørsmål da gutungen var til utgreiing for mangen år sidan. [:)]

Samme her[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: *RegniEsil*

Samme her[:)]

Det kan høres riktig ut ja[:)]

Jeg måtte fylle ut lignende skjema, da jeg henviste datteren min til PPT. Helt sikkert for å hele spekteret[:)]

Back
Topp