samtale med nav...

ToLykkeTroll

Elsker forumet
ÅÅÅ nå ringte jeg til nav og fikk en time til samtale. Pga at jeg skal prøve og bygge meg opp til perm med nr 2..
Var bare nødt til og gjøre det nå.. [:-]

Jeg gruer meg mye!!! Jeg vil jo prøve og være sterk på min sak men vet at hun som sitter der er ett skikkelig surt tryne.. Og om hun sier en ting som jeg kanskje er uenig i så blir det vell til at jeg bare sier ja og ha..

Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg si? What to do??  HO NOOOO!!!

off,bare prøv og ikke gi etter,vet d er lettere sagt enn gjort..
ønsker deg kjempe masse lykke til[:)]

ORIGINAL: FebruarGullet

Jeg er så heldig å kjenner hun som jobber på NAV

din heldiggris!!!! [:@][8D]

Så du må ut igjen i arbeid so fort som mogleg for å tena opp til permisjonspeng?
Har Brage barnehageplass??

ORIGINAL: tullemor_86

liker ikke nav damen..hu sa at jeg ikke hadde krav på noe..å om jeg bestemmte meg for å være alenemor heller så skulle hun gjerne hjelepe..å la ut om det jeg hadde krav på da[>:]

WHAT?? det er helt utrolig altså. sitter her og bare måper.. [:-]

Dette er jo ei lita bygd, og nesten alle kjenner alle. Og hun jeg skal snakke med er bare SÅ bisk og sur. Hilser ikke eller noe..
Men mannen hennes, er en kjempe kar. SÅ artig, snill og grei. Jammen rart altså..

Får bare lese godt før jeg skal dit, og stå på mitt. (har blitt litt tøffere etter at Brage kom til, så håper det holder akkurat)

ORIGINAL: gulllet

Så du må ut igjen i arbeid so fort som mogleg for å tena opp til permisjonspeng?
Har Brage barnehageplass??

Nei det er jo det da vettu. Vil jo ikke ha han i barne hage før til høsten igjen. Og vet det finnes en "utvei" men vil liksom ikke rope det så høyt..

Eg har akkurat samme problemet, har utsett å reisa ned til den kjerringa i vekesvis no!!!

Kva er alternativa da? Her blir det sikkert kontantstøtte, men det er jo ingen gullgruve akkurat!!

foreldrepenger, dagspenger og sykepenger likestilles jo med ordinær lønnsinntekt når det kommer til spørsmål om ny permisjon, men 6 av de 10 siste månedene gjelder fortsatt...

ORIGINAL: Goklumpen

foreldrepenger, dagspenger og sykepenger likestilles jo med ordinær lønnsinntekt når det kommer til spørsmål om ny permisjon, men 6 av de 10 siste månedene gjelder fortsatt...

joh.. vet jo det.. men ikke noe kjekt likevell. [&:]

Back
Topp