Samsung vs. iPhone

Samsung, fordi det er teit å betale en formue bare pga merket.

Samsung. Android er bare bedre :p

hadde iphone...
kjøpte meg samsung, gikk 3 uker så begynte den å klikke.. hang seg opp å bare styra..plagdes en evighet, vært bare helvette med den...
nå har jeg endelig fått kjøpt meg iphone igjen, never going back

I've been a Samsung user for a few years . Samsung and iPhone are excellent (but obviously the price of the iPhone is high , the iPhone has a good data security, ). However, by personal,as far as I'm using, i think Samsung has a lot of applications and data transfer is also flexible ,

Last edited:
Har samsung s7 edge. Hatt den snart ett år og den er like god enda. Elsker den. Skjermen, klarheten, bildene [emoji7] Alt er tommelopp.

Men jeg har null erfaring med iphone. Alltid vært glad i samsung, så ser ikke behovet for å bytte da [emoji14]
Signerer denne jeg :)

Hatt både samsung og iphone og vært fornøyd med begge to; men hatt iphone di siste 6 årene og synes den funker bra :happy: Har en iphone 7

Har samsung galaxy s8 og er kjempefornøyd med den hvertfall. Kan ikke uttalemeg om iphone siden jeg aldri har hatt det

iPhone [emoji173]️. Superenkel å bruke. Aldri hatt noe trøbbel. Den oppdateres automatisk mot iPad og Mac som jeg bruker ellers... [emoji1303]

Jeg valgte Samsung foran iPhone fordi Samsung tar bedre bilder (gjorde i alle fall det for et par år siden da jeg sammenlignet) :)

Jeg valgte Samsung foran iPhone fordi Samsung tar bedre bilder (gjorde i alle fall det for et par år siden da jeg sammenlignet) :)
Endte med det jeg og :) av akkurat samme grunn! Super fornøyd!

Iphone, helt klart. Syns samsung virker skrøpelig, billig og lite holdbar. Mannen har alltid nyeste samsung og jeg nyeste iphone så har fått sammenlignet en del. Mannen er enig men han mener iphone er vanskelig å bruke så kjøper derfor samsung[emoji23]

Back
Topp