Samsung vs. iPhone

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hva har du? Hvorfor liker du den tlf best? Hvorfor bør JEG velge den ene fremfor den andre?

Har samsung s7 edge. Hatt den snart ett år og den er like god enda. Elsker den. Skjermen, klarheten, bildene [emoji7] Alt er tommelopp.

Men jeg har null erfaring med iphone. Alltid vært glad i samsung, så ser ikke behovet for å bytte da [emoji14]

Har Samsung. Hadde aldri kunnet byttet over til iphone. Elsker tlf min:p Datt fra første etasje med i kjelleren, på murgulvet og overlevde.

Iphone
Brukervennlig, fint design

Samsung galaxy edge 7 her. Hadde iphone i mange år før jeg byttet. Ville prøve noe nytt. Synes mulighetene med Samsung er litt bedre. Iphone var veldig "låst" opplevde jeg sist. Kommer nok ikke til å bytte tilbake. Men synes det var på tide at iphone kom med en stor skjerm. :) Brukervennlige begge merkene da.

Jeg var glad i iPhone før, men jeg liker ikke når telefonen skrur seg av fordi 30% er tomt batteri, så skrur den seg på igjen en halv time senere, uten lading, og har plutselig 50% batteri [emoji14] sendte den inn, verkstedet fant ikke noe feil.
Samsungen s7en min er mye mer forutsigbar, er den tom så er det fordi den er tom liksom [emoji14]

Har brukt samsung galaxy 1,3,6 og nå skal jeg kjøpe 8
.

Jeg har brukt Nokia, iPhone 2 og 5 Ericson tidligere.

Grunnen til Samsung Galaxy.

1 veldig godt kamera. Nokia er den eneste som har slått den på kvalitet av bilde, men igjen er kameraet ikke vanntett

2: software enkelt og funksjonelt. Så man kan avansere mobilen etter bruk og kunnskap. Så min far kan bruke den uten om å måtte lære alt. Men bare Basic. Forholdt til iphone/ Nokia som kjører egne systemer som ikke er like brukervennlige for folk som ikke liker det avansert

3; edgen er fin og skaper ny dynamikk og helhet. Men den er svak forholdt til vanelig er skjermer. Men dette gjelder alle modeller uansett merke.

4: fint design, billigere utstyr. Lette snarveier. Har aldri vært på ego trip slik Apple har vært.

Har Samsung. Men er egentlig like fornøyd med begge deler. Har stort sett annenhver hver gang jeg bytter telefon. Fordelen med Samsung er at batteriet er mer forutsigbart. Det slet jeg med på iPhone. Og så er forumappen bedre ;)

Jeg har gatt begge deler, men liker definitivt best samsung[emoji4]

Jeg holder meg til iphone, rett og slett fordi jeg er vanedyr og hater å sette meg inn i ny teknologi. Gjør det ikke med mindre jeg må. Liker at ting er brukervennlig og enkelt, og slik fremstår iphone for meg, samme som nokia gjorde i sin tid. :p

Har alltid hatt Samsung men fikk en iPhone gratis og har den nå, må si at eg foretrekker Samsung fortsatt [emoji6] brukervennlighet, utseende og spes batteritid er d som gjør at eg liker Samsung best [emoji4]

Har iPhone nå og er egentlig fornøyd med den, men savner kameraet og batteriet til samsung. Ser først den elendige kvaliteten på bildene mine når jeg og mannen(samsung s7 edge) tar bilde av det samme, så er du opptatt av bra bilder bør du virkelig velge samsung!

Har iphone. Jeg kommer aldri til å bytte over til android oppsettet da jeg liker apple sitt mye bedre :) Men jeg har også ipad og mac så går mest i apple her hjemme :)

Har samsung s7 edge. Hatt den snart ett år og den er like god enda. Elsker den. Skjermen, klarheten, bildene [emoji7] Alt er tommelopp.

Men jeg har null erfaring med iphone. Alltid vært glad i samsung, så ser ikke behovet for å bytte da [emoji14]
Enig. Har den samme og er veldig fornøyd! Ungene har iPhone. Helt umulig for meg å bruke.

Samsung :)
Jeg har byttet mellom Sony og Samsung de siste 7 årene, og faller alltid tilbkae til Samsung. Angrer hver gang jeg velger Sony. Prøvde Iphone her i sommer, fordi sambo mente det er sååå mye bedre.. og byttet raskt tilbake til Samsung. Og han innrømmet, etter å ha hatt Samsung i et år, at det å bytte tilbake til Iphone var noe drit og han skulle ha Samsung neste gang. :)

Samsung!

Samsung. Er vanedyr... Hadde iphone som bedriftstlf der jeg jobba før. Gikk aldri overens med den. Syns Samsung er enklere.

Back
Topp