Noen som har den? Er den verdt pengene? Er det irriterende at den må lades ofte, eller venner man seg til det? Hvor ofte må du lade din? 
Vurderer å ønske meg
Vurderer å ønske meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du kan vel si det sånn! Det er en smartklokkeEr det klokke til tlf?
Så bra!Har gear fitdrømmer om s2
![]()
Er kjempekjekk å bruker den hver dag.
Lader den ca hver 3-4 dag![]()
Merker at jeg sitter å trykker mindre på tlf både hjemme og borte, siden jeg får varsler på klokka kan jeg bestemme om den er viktig nokk til at jeg tar opp tlf for å svare.
Om tlf ligger på laging eller noe så får jeg fortsatt med meg om noen ringer selv om jeg er i et annet rom.
Bruker ikke shealth så aktivt men får varsel på skritt og aktive minutterSå bra!Bruker du sHealth? Er det ålreit?
Jeg mener gear sHadde jeg valgt selv så hadde det nokk blitt s2for jeg er ikke så opptatt av trening
![]()
Hadde jeg valgt selv så hadde det nokk blitt s2for jeg er ikke så opptatt av trening
![]()
Syns den runde er skikkelig sexy, og liker godt dreiehjulet man kan bruke til å navigere medJeg mener gear s![]()
Likte ikke helt den runde![]()
Ja den ser jo ut som en vanlig klokke og den er kjempefin egentlig.Syns den runde er skikkelig sexy, og liker godt dreiehjulet man kan bruke til å navigere med![]()
Ja den ser jo ut som en vanlig klokke og den er kjempefin egentlig.
Men kan se for meg at det ikke er så lett å ha digital klokke på den?
For jeg kan nemlig ikke klokke med visere :S *flaut*
Så er vel derfor jeg liker s best for der ser det bra ut med digital klokke også får en stor skjerm![]()
Ja det skjønner jeg godtHar kommet frem til at jeg ønsker meg en til bursdagen min i mai! Mhm!
Veldig godt å høre!Ja det skjønner jeg godtelsker min og ønsker meg en nyere modell
![]()