Samsung gear s2

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Noen som har den? Er den verdt pengene? Er det irriterende at den må lades ofte, eller venner man seg til det? Hvor ofte må du lade din? :)
Vurderer å ønske meg :P

Har gear fit :) drømmer om s2 :)
Er kjempekjekk å bruker den hver dag.
Lader den ca hver 3-4 dag :)
Merker at jeg sitter å trykker mindre på tlf både hjemme og borte, siden jeg får varsler på klokka kan jeg bestemme om den er viktig nokk til at jeg tar opp tlf for å svare.

Om tlf ligger på laging eller noe så får jeg fortsatt med meg om noen ringer selv om jeg er i et annet rom.

Har gear fit :) drømmer om s2 :)
Er kjempekjekk å bruker den hver dag.
Lader den ca hver 3-4 dag :)
Merker at jeg sitter å trykker mindre på tlf både hjemme og borte, siden jeg får varsler på klokka kan jeg bestemme om den er viktig nokk til at jeg tar opp tlf for å svare.

Om tlf ligger på laging eller noe så får jeg fortsatt med meg om noen ringer selv om jeg er i et annet rom.
Så bra! :D Bruker du sHealth? Er det ålreit?

Har Applewatch bruker den hver dag, blir rutine å lade den hver kveld, og trykker mindre på mobilen enn før:)

Hadde jeg valgt selv så hadde det nokk blitt s2 :) for jeg er ikke så opptatt av trening :)

Syns den runde er skikkelig sexy, og liker godt dreiehjulet man kan bruke til å navigere med :D
Ja den ser jo ut som en vanlig klokke og den er kjempefin egentlig.

Men kan se for meg at det ikke er så lett å ha digital klokke på den?
For jeg kan nemlig ikke klokke med visere :S *flaut*
Så er vel derfor jeg liker s best for der ser det bra ut med digital klokke også får en stor skjerm :)

Ja den ser jo ut som en vanlig klokke og den er kjempefin egentlig.

Men kan se for meg at det ikke er så lett å ha digital klokke på den?
For jeg kan nemlig ikke klokke med visere :S *flaut*
Så er vel derfor jeg liker s best for der ser det bra ut med digital klokke også får en stor skjerm :)

Ser av bildet hentet herfra http://www.pcworld.idg.com.au/review/samsung/gear-s2/588171/ at man fint kan ha digital klokke på :)

5ac5d50b6c62cb12a11211e45f75ecab

Har kommet frem til at jeg ønsker meg en til bursdagen min i mai! Mhm!

Ja det skjønner jeg godt :) elsker min og ønsker meg en nyere modell :)
Veldig godt å høre! :D Mannen har fått bonus fra jobben, så kanskje det drypper litt på a mor fra gjerrigknarken (som ikke en gang ville si hva han hadde på kontoen)

Back
Topp