Samsung galaxy tab? Noen som har?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Jeg fikk gavekort hos sambo og ungene til bursdagen min. 3000,-
Vanligvis springer jeg til klesbutikken, men denne gangen tenkte jeg kansje jeg skulle prøve noe nytt

El kjøp annonserte for samsung galaxy tab til 2999,- Men de har den ikke inne på butikken her, så jeg får ikke sett på den før de bestiller den til meg, så da blir jeg jo litt usikker.

De hadde en samsung galaxy tab 10.1" den koster 3599,-
Den jeg vurderer er 8,9" til 2999,-

Den 10,1" syns jeg virket så innmari stor? Men siden jeg ikke får sett den på 8,9" så er jeg redd jeg syns den er for liten?

Hvilken str har dere? Er dere fornøyd med størrelsen?

Og er 16bg nok?

10,1" eller 8,9"

Har asus sin nyeste nettbrett og den er 10.1. Synes ikke den er for stor. mæ være såppass mener jeg. Men er jo seff opp til en hver person hva man liker. har 32 gb og såppass må det være. men kommer jo ann på hva du skal ha på den, jeg har en del bilder på og ser film på den.. kansje ikke til så myw hjelp men :) Fikk no ett dytt i allefall :D

Jeg har den gamle modellen, P1000, som er mindre (er mulig det er den som er 8", eller muligens litt mindre), og jeg synes den er perfekt til sitt bruk.
Jeg valgte den fremfor en iPad FORDI den var så liten.
Passer bra i håndveska.
Kan lett holdes med en hånd, selv på en fullstappet rushtidsbuss.
Er stor nok til å kunne se film o.l. på.
Er Android og ikke Apple, så du kan legge inn alt mulig av film og slikt der uten å gå via iTunes.
Jeg bruker den til å lese e-bøker, online-noveller, fjesboka og mail, samt at den kan brukes som telefon og ringes/sendes sms med.
I tillegg er den genial for spill som Angry Birds, Kids Doodle og Shoot the Apple for Junior, og Draw Something o.l. for meg.

IPad og tilsvarende nettbrett blir som et "magasin", mens en liten Tab blir som en pocketbok - lett og nett og hendig å ta med seg. :)

Back
Topp