M Masemamma 2009/2011 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Januarskatter 2015 VIP 23 Mar 2013 #2 S3 er jo mye bedre, men ble s3 mini pga størrelsen og er fornøyd med den
griseknoen Forumet er livet 23 Mar 2013 #3 Er visst en del forskjell ja. Blant annet kamera og prossessor tror jeg. Har den store og er foreløpig veldig fornøyd.
Er visst en del forskjell ja. Blant annet kamera og prossessor tror jeg. Har den store og er foreløpig veldig fornøyd.
I Imogene Forumet er livet VIP 23 Mar 2013 #4 Er ikke rare forskjellene. Har mini selv fordi jeg synes s3 er for stor. Mini er helt perfekt i størrelsen og er helt topp til mitt bruk.
Er ikke rare forskjellene. Har mini selv fordi jeg synes s3 er for stor. Mini er helt perfekt i størrelsen og er helt topp til mitt bruk.
Mamela Glad i forumet 23 Mar 2013 #5 Jeg har s3, er veldig fornøyd, bortsett fra at jeg syns den er altfor stor. Derfor ønsker jeg meg mini
Jeg har s3, er veldig fornøyd, bortsett fra at jeg syns den er altfor stor. Derfor ønsker jeg meg mini