Samsung Galaxy Note 3.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Kan noen overtale meg til og bestille den hersens telefonen?
Nå har jeg hatt lyst på Note siden Note 2 kom, men jeg får meg aldri til å bestille den da jeg er redd for at jeg kommer til å angre på størrelsen.

Har du den? Angrer du? Er det vond å ha i hånda?

Har den. Angrer ikkje. :) Syns den var veldig stor første dagen, nå tenker eg ikkje over det lenger. :)

Har den. Angrer ikkje. :) Syns den var veldig stor første dagen, nå tenker eg ikkje over det lenger. :)

Hvilken telefon hadde du før den? Jeg har S3, håper du og hadde den så du kan sammenligne hvordan den var og ha i handa :p Haha

Hvilken telefon hadde du før den? Jeg har S3, håper du og hadde den så du kan sammenligne hvordan den var og ha i handa :p Haha

Hehe, var faktisk den eg og hadde. ;) Den er jo en del større. Einaste eg syns er litt bale er å skrive mld med ei hand. :) Bortsett frå det er det ikkje så mye forskjell når du blir vant til den. :)

Hehe, var faktisk den eg og hadde. ;) Den er jo en del større. Einaste eg syns er litt bale er å skrive mld med ei hand. :) Bortsett frå det er det ikkje så mye forskjell når du blir vant til den. :)

Heheh! Flaks.. :p Tusen takk for svar.. ! :)

Har den ikkje men har haft den i handen noen ganger virkar så stor. Men det blir väl en vanesak.

Sambo har den, jeg syns den er altfor svær! Hehe. Får jo krampe i hånden av å holde den. Men så er jo min kjære veldig fornøyd og digger "gadget" klokken som følger med. :-) Jeg er mer en Iphone jente jeg da. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde note 1 når den kom ut, angra ikke et sekund :) bestilte s3 siden den skulle være så mye bedre, angra Vær dag helt til jeg fikk note 2 :p stor fornøyd med den :) tar ikke lange tiden før du blir vant til størrelsen :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Back
Topp