pOker*faCe
Glad i forumet
dere som har sovet sammen med barna, hvor lenge holdt dere på med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pOker*faCe
ok så dere ser ikke "dumt" på meg om jeg gjør det litt fortsatt?? shnupppa sovner i egen seng , men våkner gjerne mellom 12-1 da får hun sove i min seng for jeg orker ikke skrik å hyl :D
ORIGINAL: skravla
ok så dere ser ikke "dumt" på meg om jeg gjør det litt fortsatt?? shnupppa sovner i egen seng , men våkner gjerne mellom 12-1 da får hun sove i min seng for jeg orker ikke skrik å hyl :D
sånn er det her å. snuppa legger seg i sin egen seng, og jeg henter henne når hun våkner sånn i 5 tiden.... har jo tenkt å slutte snart, men det er ikke lett!!! jeg henter henne helt automatisk, og husker ikke at jeg gjør det en gang!
men det er jo utrulig koselig da[:)]
ORIGINAL: Inmari
Ser absolutt ikke dumt på deg. Husker ikke helt hvor lenge jeg samsov med snuppa, men det var ganske lenge. Synes derimot det virker som om trenden er å la dem få eget rom veldig tidlig på tross av at det anbefales at man har de på foreldrenes soverom til de er 1 år. Må legge til at det fungerer best for noen og alle gjør det de tror er best for seg og sine barn, så jeg håper ingen be provosert av dette.
Du gjør det mye mer likt sånn jeg ville gjort det, så jeg er helt enig med deg[8D] Sånn man selv gjør det er alltid best for alle andre også vet du[;)]