samsoving

pOker*faCe

Glad i forumet
dere som har sovet sammen med barna, hvor lenge holdt dere på med det?

6mnd.

( Ikke hver eneste natt, men ikke langt ifra )

5 mnd[:)]

Gjør det enda med Knøtta. Hun er 2,5. Ikke hver natt, men ukentlig blir det litt. [:)]

Hver natt frem til hun var 22 mnd. Nå er noen ganger i uka[:)]
Hun er 2 år og 3,5 mnd.

(yngste samsov vi med i 3,5 mnd)

ok så dere ser ikke "dumt" på meg om jeg gjør det litt fortsatt?? shnupppa sovner i egen seng , men våkner gjerne mellom 12-1 da får hun sove i min seng for jeg orker ikke skrik å hyl :D

ORIGINAL: pOker*faCe

ok så dere ser ikke "dumt" på meg om jeg gjør det litt fortsatt?? shnupppa sovner i egen seng , men våkner gjerne mellom 12-1 da får hun sove i min seng for jeg orker ikke skrik å hyl :D

sånn er det her å. snuppa legger seg i sin egen seng, og jeg henter henne når hun våkner sånn i 5 tiden.... har jo tenkt å slutte snart, men det er ikke lett!!! jeg henter henne helt automatisk, og husker ikke at jeg gjør det en gang!

men det er jo utrulig koselig da[:)]

ORIGINAL: skravla

sånn er det her å. snuppa legger seg i sin egen seng, og jeg henter henne når hun våkner sånn i 5 tiden.... har jo tenkt å slutte snart, men det er ikke lett!!! jeg henter henne helt automatisk, og husker ikke at jeg gjør det en gang!

men det er jo utrulig koselig da[:)]

ja det er nettopp det, det er kjempe kos, og jeg sover så godt hehe..

fra han blei født til han var 4 mnd gammel.. da begynte han å breie seg ut og lå på tvers i vår store dobbeltseng.. Vi lå helt ute på kanten.. hehe..

Mine unger sov i min seng i hhv 10 mnd, 4 år, og 3 mnd.

Det gjør jeg også... spesielt hvis han er syk noe han er støtt. Og de får fort vaner[:)][;)][:D] han er 19mnd snart.

Han er 10 måneder, og sover som regel i senga sammen med oss[:)]
Ammer han hver gang han våkner, og da sovner jeg som regel før jeg får løfta han tilbake i senga si[;)]

Ser absolutt ikke dumt på deg. Husker ikke helt hvor lenge jeg samsov med snuppa, men det var ganske lenge. Synes derimot det virker som om trenden er å la dem få eget rom veldig tidlig på tross av at det anbefales at man har de på foreldrenes soverom til de er 1 år. Må legge til at det fungerer best for noen og alle gjør det de tror er best for seg og sine barn, så jeg håper ingen be provosert av dette.

Du gjør det mye mer likt sånn jeg ville gjort det, så jeg er helt enig med deg[8D] Sånn man selv gjør det er alltid best for alle andre også vet du[;)]

ORIGINAL: Inmari

Ser absolutt ikke dumt på deg. Husker ikke helt hvor lenge jeg samsov med snuppa, men det var ganske lenge. Synes derimot det virker som om trenden er å la dem få eget rom veldig tidlig på tross av at det anbefales at man har de på foreldrenes soverom til de er 1 år. Må legge til at det fungerer best for noen og alle gjør det de tror er best for seg og sine barn, så jeg håper ingen be provosert av dette.

Du gjør det mye mer likt sånn jeg ville gjort det, så jeg er helt enig med deg[8D] Sånn man selv gjør det er alltid best for alle andre også vet du[;)]

sant, sant :) bare noen ganger hvis jeg prater om hvordan nettene går til noen så ser de litt dumt på meg når jeg sier hun får sove i min seng når hun våkner... men ja nei man vet best selv :O)

Tja.. min er 2,5 år nå og han kommer fortsatt inn til oss en eller annen gang i løpet av natten/morgeskvisten.. Regner med det fortsetter sånn i noen år til [8D]

Jenta vår på 2,5 kommer inn hver natt mellom kl 24-05 og sover med oss til morgenen. Har vært litt styr i perioder, spesielt når jeg har måttet lage plass for å kunne ligge og amme minstemann på 6mnd.
Men nå har jeg flyttet begge ungene inn på ett rom slik at jeg sitter der på en stol og ammer om natten. Og når hun sover hos oss så blir ikke han vekket av henneom morgenen og sover lenger enn tidligere. Så det funker fint her nå[:)]

ORIGINAL: Rebbie

Vi samsover enda, han er 9 mnd. Det funker for oss [:D]

Samme her [:)]

Back
Topp