Samsoving

Så lenge de vil ;) Og din jente er da trygg på egen seng da hun sover der ofte?

Går litt opp og ned, periodevis er det null stress å sove i egen seng [emoji4] Men nå har hun en periode hvor hun er redd for litt ting (tror det er litt på grunn av høstmørket), så da synes hun det er litt skummelt å ligge alene. Så nå har hun vært ofte i senga med oss. For en måneds tid siden sov hun stort sett i egen seng.

Går litt opp og ned, periodevis er det null stress å sove i egen seng [emoji4] Men nå har hun en periode hvor hun er redd for litt ting (tror det er litt på grunn av høstmørket), så da synes hun det er litt skummelt å ligge alene. Så nå har hun vært ofte i senga med oss. For en måneds tid siden sov hun stort sett i egen seng.

Syns det høres veldig normalt ut jeg :)

Dere må tenke på hva som er best for dere tenker jeg❤️ Og akkurat det pleier jeg og svare andre og, det fungerer for oss❤️

Jeg sov stadig vekk mellom mamma og pappa til jeg var godt over ti år, er både trygg og selvstendig i voksen alder jeg [emoji3] Dersom jeg våknet om natta, så løp jeg inn til dem og sov videre, eller hvis en av dem var bortreist sov jeg der hele natta. Senga deres var det tryggeste og beste stedet jeg kunne tenke meg [emoji173]️

Overse slike kommentarer, og gjør det som føles rett for dere [emoji4]

Jeg sov stadig vekk mellom mamma og pappa til jeg var godt over ti år, er både trygg og selvstendig i voksen alder jeg [emoji3] Dersom jeg våknet om natta, så løp jeg inn til dem og sov videre, eller hvis en av dem var bortreist sov jeg der hele natta. Senga deres var det tryggeste og beste stedet jeg kunne tenke meg [emoji173]️

Overse slike kommentarer, og gjør det som føles rett for dere [emoji4]

Samme her! Både jeg og broren fikk sove hos mamma og pappa når vi ville. Ingen av oss har noe spesielle problemer med selvstendighet etterpå :)

Her sover vi med hver vår unge. De er straks 3 og 5 år. Helt umulig å få eldste til å sove alene, yngste kunne nok gjort det.

Back
Topp