Samsoving

Påsan

Flørter med forumet
Har dere noen tanker om hvor lenge dere kunne tenke dere å sove sammen med babyen?
 
Hadde egentlig tenkt at hun skulle vært over i egen seng allerede, men hun spiser 2-3 ganger ila natta, og det er så upraktisk å ha henne i egen seng da. Så enda ligger hun sammen med meg. Hun har vel sovet 2netter og noen timer i egen seng, og det går egentlig greit. Kommer nok til å flytte henne over i egen seng straks hun ikke trenger mer enn max 1 måltid om natta.
 
Når hun slutter spise på natta. Om hun vil da..
 
Her sover han i egen seng, sov med meg de første 3 ukene:)
 
Når han ikke spiser så ofte på natta lengre. Nå spiser han sånn 6 ganger, så nytter ikke. Prøvd å hatt ham i egen seng, men hjelper ikke. Så han får heller ha fri tilgang til buffeen, så jeg iallefall får litt søvn. :p
 
Når han ikke spiser så ofte på natta lengre. Nå spiser han sånn 6 ganger, så nytter ikke. Prøvd å hatt ham i egen seng, men hjelper ikke. Så han får heller ha fri tilgang til buffeen, så jeg iallefall får litt søvn. :p

Signerer denne ;)
 
Hadde egentlig tenkt at hun skulle vært over i egen seng allerede, men hun spiser 2-3 ganger ila natta, og det er så upraktisk å ha henne i egen seng da. Så enda ligger hun sammen med meg. Hun har vel sovet 2netter og noen timer i egen seng, og det går egentlig greit. Kommer nok til å flytte henne over i egen seng straks hun ikke trenger mer enn max 1 måltid om natta.

Ja, jeg hadde også planer om at hun skulle sove i egen seng når nattammingen var ferdig, men nå begynner jeg å tvile litt. Selv liker hverken jeg eller kjæresten å sove alene, så jeg får så vondt i mammahjertet på tanken om at hun skal sove helt alene hvis hun sover bedre hos oss. :p
 
Elsker å ha henne i sengen min. Enda det er noen mnd siden hun sluttet å spise på natten. Hun sover så tungt at hun våkner ikke enda jeg spiser litt på senga å ser på iPaden før jeg sovner.
Så nei hun skal få sove med meg en god stund til.
Husker jeg stresset så med å få junior over i egen seng tidligst mulig. Skjønner ikke helt hvorfor. Så denne gangen skal jeg nyte samsovingen :)
Vi koser oss max sammen :)
 
Ja, jeg hadde også planer om at hun skulle sove i egen seng når nattammingen var ferdig, men nå begynner jeg å tvile litt. Selv liker hverken jeg eller kjæresten å sove alene, så jeg får så vondt i mammahjertet på tanken om at hun skal sove helt alene hvis hun sover bedre hos oss. :p
Ja, denne frøkna har stort behov for nærhet, men jeg må nok venne henne til egen seng etterhvert. Jeg tenker at de må jo lære å sove alene. Vil jeg samsove med en 4-åring om noen år? Nei :) driver nå å venner henne til vogna istedenfor sjalet på dagtid :p
 
Sov i mi seng til ho var 6 veker. Slutta å ete på natta når ho var 8 veker, så me sover godt heile natta begge 2. :)
 
Sover i egen seng ved siden av meg. Men har planer om å få til eget rom snart. Det må bare bli klart. Spiser som regel bare en gang om natten, så det får jeg tåle ;-)
 
Elsker å ha henne i sengen min. Enda det er noen mnd siden hun sluttet å spise på natten. Hun sover så tungt at hun våkner ikke enda jeg spiser litt på senga å ser på iPaden før jeg sovner.
Så nei hun skal få sove med meg en god stund til.
Husker jeg stresset så med å få junior over i egen seng tidligst mulig. Skjønner ikke helt hvorfor. Så denne gangen skal jeg nyte samsovingen :)
Vi koser oss max sammen :)

Ja, litt sånn tenker jeg også. Både kjæresten og jeg syns det er koselig å dele seng med henne, så jeg tenker å la henne sove hos oss til hun er 1-2 år (har lest at ved 2-årsalderen vil de gjerne inn på eget rom)Jeg vil ikke pushe henne til noe som ikke føles naturlig for noen av oss.
 
Back
Topp