kornblom
Betatt av forumet
Baby er nesten 7 måneder nå, og har fra starten av sovet i nestet i sengen sin inne på vårt rom (stort sett hver natt). Vi har alltid vært av den oppfatning at det å sove i egne senger er det beste for alle parter. Nå i det siste har han vokst ut av nestet, og når vi fjernet det har han drevet å tullet i sengen sin, han snur seg i søvne, og plutselig ligger han over på magen og våkner av det, eller med ansiktet godt nedi madrassen, eller slår hodet i sprinklene. Jeg har derfor begynt å ta ham opp i sengen vår når jeg går og legger meg. Og til tross for lite plass og noen merkelige posisjoner for min del, har vi de siste nettene sovet bedre enn på lenge! Baby våkner nesten ikke, og sover nesten hele natta kun avbrutt av et par amminger og ikke nødvendigvis det en gang! Før kunne han i perioder våkne annenhver time, måtte bysses stadig vekk, våknet når vi la ham i senga si. Så det spørs det om ikke vi kommer til å fortsette å ha ham hos oss litt til... selv om det er viktig at han må kunne sove litt alene også, så vi slipper å legge oss kl 19...