Samsoving?

Skulle aldri samsov og gjorde ikke det med forrige (han lå på eget rom det innafor vårt fra vi kom hjem fra føden).

Vel... Lillebror har siden vi kom hjem ligget mellom meg og papsen ;) vil ille roe seg i vugga. Men han ligger i babynestet sitt mellom oss da, så er ikke bekymra for at vi skal rulle over han eller noe

Her blir det delevis samsoving. Har bedside crib som er inntil min side, i lik høyde med sengen, men ser for meg samsoving i vår seng på morgningen og evt på dagtid hvis vi skal sove litt.
Vi kjøpte helt ny overmadrass på fredag, ettersom at den gamle var tolv år gammel og jeg har røkt like lenge (slutta 30 januar i år) :)
Lillegutt har så klart ny madrass og dyne i sengen sin :):)

Fant du ut at du var gravid 30.januar?! (Beklager liten avsporing)

Vi har ikke helt bestemt oss enda ang. samsoving. Med forrige mann så samsov vi ikke fast i alle fall. Jeg var så engstelig for alt og klarte ikke slappe av. Mulig det føles tryggere denne gangen :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Fant du ut at du var gravid 30.januar?! (Beklager liten avsporing)

Vi har ikke helt bestemt oss enda ang. samsoving. Med forrige mann så samsov vi ikke fast i alle fall. Jeg var så engstelig for alt og klarte ikke slappe av. Mulig det føles tryggere denne gangen :)

Fikk første positive testen 23 jan jeg. Hadde supersvake tester i mange dager, og 28 jan fikk jeg positiv clearblue og bl.prøve ;)

Blir delvis samsoving her også.
Ligger i babynestet i sengen ;)

Fikk første positive testen 23 jan jeg. Hadde supersvake tester i mange dager, og 28 jan fikk jeg positiv clearblue og bl.prøve ;)

Oi! Det var tidlig :) Jeg trodde først jeg testet positivt 30. januar, men tok ikke test før 31.

Oi! Det var tidlig :) Jeg trodde først jeg testet positivt 30. januar, men tok ikke test før 31.

Ja jeg veit :P første termin var 7 og, men det var med utregning 40+0 tror jeg (Tidlig ul hos gynokolog). Ble bare satt to dager tilbake på oul med termindato 5 dager senere. Så aner ikke hva som egentlig er riktig :P

Vi samsover. Tenkte å ha henne i babynest som vi visst vi skulle få, men det har ikke blitt til det, hun lå de første nettene oppå ei babydyne som jeg "lagde" til et nest, men de siste nettene har hun sovet bare rett på vår madrass. Vi ligger ganske stille om natta, så det har ikke vært noe problem. Jeg har vært så trøtt noen ganger når jeg har amma om natta at jeg har sovna mens hun har amma.

Har litt lyst på en bedside crib da, sånn at pappa'n og jeg kan ligge inntil hverandre innimellom. Foreløpig har vi sprinkelsenga helt inntil på min side, men jeg må sette meg veldig opp for å ta henne ut/legge henne oppi så det er vel litt av grunnen til at hun for det mest ligger i senga vår. Svigerinna og svogeren min mekka litt på sprinkelsenga så de kunne bruke den som bedside crib, men det vil jo bli ei lita glipe som må tettes eller noe, så vurderer veldig å bare slå til og kjøpe en bedside... Den er jo litt kortere også sånn at jeg lettere kommer ut og inn i egen seng.

Back
Topp