Samsoving

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Er det fortsatt noen som samsover? 

Om natten sover hun i egen seng, men om morgenen tar jeg henne ofte over i min seng hvor vi sover sammen en liten stund før vi står opp. Jeg syns det er såå deilig. Og hun sover av og til på brystet mitt / i armene mine om dagen.

Skal si det at, de dagene hun våkner mange ganger om natta blir hun liggene sammen med meg. men når hun har noen rolige netter legger jeg henne tilbake til sengen sin. Så det er hipp som happ

Det kommer helt ann på hvordan natten er.. Er  han veldig urolig så ligger han sammen med meg, men hvis han er rolig så skyver jeg han over i senga si;) Vi har en sprinkelseng vi har fjernet ene veggen på, som vi har skrudd fast til senga våres. enkelt og greit ved natt amming;)

Hun ligger egentlig i en vugge rett ved siden av meg, men det skjer ofte at jeg sovner mens hun spiser om natta slik at jeg ikke våkner før neste gang hun blir sulten ved at hun tafser og kaver etter brystet. Men men, litt "ufrivillig" samsoving gjør bare godt for min totale nattesøvn. Men når hun våkner i 7-tiden og ikke allerede ligger ved siden av meg, tar jeg henne over i min og så ligger vi der og koser. Som regel sovner hun litt til etter en stund med prating.

Vi samsover enda.

Tar han opp i senga på morgenkvisten når pappan drar på jobb, da har vi oss en liten kosestund å sover videre etter han har dratt :-)

Når tenker dere på å slutte med det da? Høres veldig kos ut, min lille nekter å sove med oss :p

Spritey skrev:
Hun ligger egentlig i en vugge rett ved siden av meg, men det skjer ofte at jeg sovner mens hun spiser om natta slik at jeg ikke våkner før neste gang hun blir sulten ved at hun tafser og kaver etter brystet. Men men, litt "ufrivillig" samsoving gjør bare godt for min totale nattesøvn. Men når hun våkner i 7-tiden og ikke allerede ligger ved siden av meg, tar jeg henne over i min og så ligger vi der og koser. Som regel sovner hun litt til etter en stund med prating.

Veldig likt som her :)

Men merker at hun sover lenger når hun er litt lenger unna matfatet, så prøver å holde meg våken så jeg får lagt henne ned :)

Delvis;) Hun legges i egen seng, og blir der til rundt 04-05... da vil hun ha pupp, og blir for det aller meste liggende med meg til vi våkner av storesøsknene mellom 07-08..

Back
Topp