Samsoving fortsatt?

Mona32

Flørter med forumet
Her sover tulla fortsatt i vår seng.. Flere?? Har tenkt i ukesvis at jeg bør flytte henne over i egen seng før hun blir så stor at dette virkelig blir en kamp. Men utsetter og utsetter, det funker jo så bra å ha henne sammen med oss foreløpig! ;)
 
Jeg og lillegutt samsover enda halve natten, tror det ikke blir endring før han slutter å spise på natten...

Hvorfor gjøre om på det dersom det fungerer for dere?
 
Her er det også samsoving halve natten, og så lange jeg nattammer kommer jeg til å fortsette med det :)
 
Tutta sover sammen med meg, mannen er forvist til kontoret:) Eldstemann kommer inn til oss om natten, så her samsover jeg med 2 små troll <3
 
Vi samsover fra mellom 3 og 5 og til vi står opp. Vi ammer fremdeles annenhver time på natten, og hvis han ligger i egen seng når sola står opp så må vi stå opp da også- og det er ikke aktuelt! :p
 
Vi samsover også fortsatt. Både pga nattamming, men også bare fordi jeg ikke er klar for å flytte ham lengre bort :)
 
Samsoving halve natten her også! ;) Kommer nok til å fortsette med det til vi er ferdig med nattamming:)
 
Samsover ja. Lille har faktisk ikke egen seng.
 
Hadde han i BabyBay til for inntil 3 uker siden. Da flyttet jeg han i sprinkelsenga i bein enden vår. Men han våkner 5-5.30 og da tar jeg han i senga og ammer og da får han sove der:)
 
Vi samsover fortsatt og kommer nok til å gjøre det det neste året. Storebror på 3,5 kommer ofte oppi senga om natta også :)
 
Samsover her og. Hun våkner hvert 5.minutt når hun sover alene....
Og dessuten er det så koselig å ha henne nær meg :)
 
Jeg er redd jeg holder på å få betennelse i skuldra fordi jeg ligger litt anstrengt med han inntil meg :eek:
 
Flyttet han på eget rom for en mnd siden, da han ble vekt av oss hele tiden. Før det sov han i bedside crib. Nå sover alle mye mye bedre :) slitsomt når han er urolig på natta, men er heldigvis ikke ofte :)
 
Samsoving hele natten :D blir nok det lenge enda. Skjønner ikke hvordan dette skal gå! Storesøster Samsov bare 2-3 mnd :p
 
Samsover også, hs mente det var noe jeg burde kutte ut siden hun var 5 mnd, men syns det fungerer for godt til å kutte det ut.. Mi sovner ikke av seg selv heller, vil helst ha meg helt oppi seg og det er ikke så lett i sprinkelsenga :p
 
Har samsovet frem til for 1 uke siden. Nå sover han i senga si. Stooort savn, men han begynt å røre så mye på seg at han endte delvis under puta eller under meg eller samboer. Syntes det begynte å bli skummelt :(
 
Back
Topp