Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her sover tulla fortsatt i vår seng.. Flere?? Har tenkt i ukesvis at jeg bør flytte henne over i egen seng før hun blir så stor at dette virkelig blir en kamp. Men utsetter og utsetter, det funker jo så bra å ha henne sammen med oss foreløpig!
Vi samsover fra mellom 3 og 5 og til vi står opp. Vi ammer fremdeles annenhver time på natten, og hvis han ligger i egen seng når sola står opp så må vi stå opp da også- og det er ikke aktuelt!
Hadde han i BabyBay til for inntil 3 uker siden. Da flyttet jeg han i sprinkelsenga i bein enden vår. Men han våkner 5-5.30 og da tar jeg han i senga og ammer og da får han sove der
Flyttet han på eget rom for en mnd siden, da han ble vekt av oss hele tiden. Før det sov han i bedside crib. Nå sover alle mye mye bedre slitsomt når han er urolig på natta, men er heldigvis ikke ofte
Samsover også, hs mente det var noe jeg burde kutte ut siden hun var 5 mnd, men syns det fungerer for godt til å kutte det ut.. Mi sovner ikke av seg selv heller, vil helst ha meg helt oppi seg og det er ikke så lett i sprinkelsenga
Har samsovet frem til for 1 uke siden. Nå sover han i senga si. Stooort savn, men han begynt å røre så mye på seg at han endte delvis under puta eller under meg eller samboer. Syntes det begynte å bli skummelt