Samsoving eller ikke :)

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det flere som enda samsover eller sover de fleste i egne senger på rommet eller i eget rom er nyskjerrig på hva februar mødrene gjør :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har slutta med det :-) nå sover hun på eget rom. Er glad for det for plutselig en dag når jeg våkna så lå henne nesten helt nede ved sengekanten. Hadde tydeligvis klart å åle seg ned dit!! Og siden hun har vært avhengig av pupp for å sove så har vi samsovet nesten hele natta.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover i egen seng på vårt rom. La han over da han var 6 uker, men da fikk han kommer over når han våknet første gang for mat. Nå sover han i egen seng hele natta, får komme over på morgenen. Er blitt så makkete, så jeg får ikke sove om han ligger der og gnur :p livredd han skal rulle ut av senga også!

Eget rom:) Siden hun var 4 uker

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hihi har jo glemt å skrive hva jeg gjør :) her så samsover vi noen netter sammen å noen sover ho alene i senga si på vårt rom. Liker så godt å samsove for ho ligger så godt inntil meg så syns det er godt å trygt å jeg sovner fortere :) så artig å se hva dere gjør :D

Her er det litt begge deler. Men hun har begynt å tulle så fælt i senga vår, prater og klorer på veggen og sengetøyet. ;) Da bærer det rett over i kurven sin, så sovner hun fort. Pusser opp soverommet nå, og når det er ferdig skal hun sove i sprinkelsenga si der. Så skal vi pusse opp hennes rom, og ser for meg at hun flytter inn der rundt nyttår eller sånn. :)

Skulle flytte han på eget rom nå tenkte jeg, men innser at jeg ikke får plass til sprinkelsenga og gjestesenga på samme rom, og syns jo den gjestesenga er genial å kunne legge seg på når sambo snorker :p får se hva jeg finner ut.... Mini må jo over på eget rom etter hvert, orker ikke ha han hos oss til vi flytter neste sommer!

Vi samsover litt av og på.. Ganske ofte han kommer over i senga vår rundt 04 - 04.30 fortsatt:) han ligger inne på rommet vårt helt inntill senga vår.. Opplevde en gang også at han rullet ut av nestet og lå helt på kanten. tørr ikke ha han i midten fordi sambo enser ikke babyer når han Sover..

Har prøvd å ta henne i senga vår om morgenen for å kose litt og kanskje sove litt mer, men hun bare tuller. Da hun var litt mindre kunne hun fortsatt sovne i senga vår, men nå finner hun ikke ro der.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sover i sin seng på vårt rom, men så kommer han som regel opp i vår og ammer, og så sovner vi der :p

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Har aldri samsovet fordi vi ikke har brei nok seng, han har sovet i sin egen seng vedsiden av oss hele tiden og gjør det enda :) tenker å prøve å flytte han på eget rom om ikke lenge!

Lillegutt 5/3-14 <3

Sover i egen seng på rommet vårt, skal på eget rom når vi er ferdig med amming på natta:)

Go'gutten født 12.02.14♡

Samsov i begynnelsen... Nå er det bare innemellom :)
Er så godt å ha i sengen med meg :)

Har heller aldri samsovet. Sover i egen seng på vårt rom. Vi har bare et soverom og vi har konstant besøk, så litt vanskelig å flytte henne på eget rom..

Eget rom med dør inn til vårt fra ca 3 mnd.

Februar -14 mamma <3

Nei det sluttet vi med når den værste kolikken var over. 2-3 mnd alder kanskje? Husker ikke helt. Det var helt tydelig sammenheng mellom magevondt og behovet for å ligge inntil meg hvertfall. Det plaget meg ikke så veldig, synes det var litt koselig faktisk. Men veldig greit å kunne snu seg som man vil - ble liggende veldig stiv.

Vi samsover fortsatt, lille er 7 mnd :) synes det er betryggende å ha henne rett ved siden av meg. Blir å venne henne av med det nå i høst slik at hun sover på eget rom innen hun er 1 år :)

Samsover fortsatt pga nattamming Her ammer jeg tre ganger om natta ..

Her gjør vi begge deler ;p
Legger han i egen seng på sitt rom 18-19 tiden og der sover han fint uten problem. Han sover ikke rundt enda og det varierer voldsomt på når han våkner. Hvis han våkner før 03.00 får han pupp og legges tilbake i senga, våkner han etter 03.00 så sover han stortsett ved siden av meg i senga til det er morgen ;)
Eeeelsker den kosen <3

Back
Topp