R
RoseBusk
Guest
Hvor lenge er det ok å samsove med barn? Er drt greit med en på 3? Åssen gjør dere det med større barn? Legger dere likt eller legger barnet seg først alene i senga deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge er det ok å samsove med barn? Er drt greit med en på 3? Åssen gjør dere det med større barn? Legger dere likt eller legger barnet seg først alene i senga deres?
Har ikke tenkt så mye over det (er gravid med første nå)
Min kjærestes søn har aldri samsovet med oss, men da han var 4-5 (da jeg lærte han og kjenne + vi flyttet sammen), da kom han inn i vores seng når han våkna på morgenen med sin dyne
Da lå han og så litt tv mens vi sov litt til
Men lille nye har sin egen seng, som står ca halv meter ish, fra vores seng - tenker ikke han skal sove i vores seng, ville være red for at rulle på han på natta
Jeg tenkte det samme som deg før hun kom, men set endret seg fort etter hun kom på utsiden nå ligger vi klistret inntill hverandre og sover kjempe godt begge to
Det er greit frem til den dagen at barnet ikke vil samsove lengre minste ligger jeg med til han har sovna, når eldste ville samsove, hendte det jeg lå med hun til hun sovna, det fikk hun bestemmeHvor lenge er det ok å samsove med barn? Er drt greit med en på 3? Åssen gjør dere det med større barn? Legger dere likt eller legger barnet seg først alene i senga deres?