Sammler eller kaster?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvilken er du?

Både jeg å sambo er heldigvis mere kastrere :)
Så har ikke så mye unødvendig lagret her :)

Samboer er kaster, jeg er samler :-P

Prøve å væraein kastar, men e opplært til å passa på tingene mine og ta vare på da så kan brukast seinare...

Pappa er en samler. Mamma en kaster. Jeg har blitt dratt litt i mellom der... Merker jeg har pappa sitt samle-gen, samtidig som jeg prøver være like flink som mamma til å kaste :p
Samboer er enda verre på å samle... -.-

Kaster :)

Vipper nok over på samler:P men prøver å kaste litt og, er bare det at det kan ligge en stund før jeg klarer å kaste det:p

Åh det var så deilig når mannen var borte en helg. Heiv store mengder fra badet og kjøkkenet så nå har vi gooood plass og litt orden igjen!

Jeg sier bare at jeg rydder. Må hive i skjul, det er mest effektivt. Tror mannen får fysisk vondt av å se alt det "brukbare/kjekt å ha/trenger bare nye batterier(men er aldri brukt)" som går i bøtta når jeg får ånden over meg.

Han skal jobbe til helga. Vurderer å ta klesskapene....

Åh det var så deilig når mannen var borte en helg. Heiv store mengder fra badet og kjøkkenet så nå har vi gooood plass og litt orden igjen!

Jeg sier bare at jeg rydder. Må hive i skjul, det er mest effektivt. Tror mannen får fysisk vondt av å se alt det "brukbare/kjekt å ha/trenger bare nye batterier(men er aldri brukt)" som går i bøtta når jeg får ånden over meg.

Han skal jobbe til helga. Vurderer å ta klesskapene....
Hehehe greit å gjøre det slik da :p hadde nok jeg å gjort :D

Jeg er samler, haaater å kaste ting:p plutselig trenger man det igjen, ting kan pusses opp også er det mye med minner!:) sambo er motsatt, han kan finne på å kaste hva som helst, på impuls også, bare fordi han plutselig er lei eller ikke vil se en ting fremme. Han kastet akkuratt et amerikansk kjøleskap vi hadde her da vi hadde 2 stk, bare fordi han ikke gadd å bruke tid på å selge det istede, jeg syns sånn er tull:p

Jeg er nok mer samler, hater å kaste ting som man kan få bruk for :P

Back
Topp