Sammentrekninger

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Er det flere som har mye kynnere/sammentrekninger? Og hvor lenge varer det som regel?

Jeg er tredjegangs så vet det er vanlig å ha mer da, men nå har jeg hatt ganske regelmessige sammentrekninger i snart 2 timer. Bør man ringe føden tro, eller er det normalt? :nailbiting:

Er det flere som har mye kynnere/sammentrekninger? Og hvor lenge varer det som regel?

Jeg er tredjegangs så vet det er vanlig å ha mer da, men nå har jeg hatt ganske regelmessige sammentrekninger i snart 2 timer. Bør man ringe føden tro, eller er det normalt? :nailbiting:
Ring om du kjenner du er usikker ja! Har masse kynnere gjennom døgnet som og kommer i tak til tider, men de gir seg med dusj/hvile.

Har du ringt føden? Eller har det gitt seg? Jeg tenker at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite…

Jeg går med mye sammentrekninger hele tiden, er barn nr 2. hatt det sånn noen uker allerede, er 30+2 nå. Virker som kroppen tåler det godt, var på sjekk på sykehuset på søndag. Men det er veldig slitsomt merker jeg, for det begrenser meg litt i hva jeg kan gjøre :hilarious:

Jeg går med mye sammentrekninger hele tiden, er barn nr 2. hatt det sånn noen uker allerede, er 30+2 nå. Virker som kroppen tåler det godt, var på sjekk på sykehuset på søndag. Men det er veldig slitsomt merker jeg, for det begrenser meg litt i hva jeg kan gjøre :hilarious:
Roer seg i hvile! Så ikke noe veldig problematisk sånn sett

Jeg har fått veldig mye av dette siste uka.. fra mandag ettermiddag har de kommet ganske regelmessig (cirka 3-5 minutter mellom). Var på føden i går, og måtte få riehemmende drypp i 4 timer før de roet seg! Nå er de i gang igjen, og jeg syns det er så vanskelig å vite når grensen for å ringe er der. Blir veldig sliten psykisk av å ikke ville være til bry, redd de tenker jeg er dramatisk osv.. overlege satte meg på riehemmende selv om det ikke hadde påvirket livmorhalsen enda, fordi de var så tette og ikke ga seg.

Jeg har alltid hatt mye sammentrekninger, og periodevis regelmessige med alle tre. Men dersom de er vonde ville jeg sjekka.

Takk for at dere deler erfaringer :Heartred
Jeg endte med å ringe til føden etter at det fortsatt sto på etter 3,5 time. De var ikke veldig vonde, men omtrent som starten på fødselsrier og hadde konstant murringer. De ville sjekke meg og fanget opp sammentrekninger på ca 10min mellomrom der også, men heldigvis så de ikke ut til å ha noen modningseffekt! Lang og fin livmorhals :happy: de har kommet litt igjen i ettermiddag, men da satser jeg bare på at det er kynnere :angelic: det som er rart er at de alltid kommer oftest når jeg hviler :wacky:

Back
Topp