Sammentreff

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Har to barn ifra før, første termin 22 des, født 12, andre termin 27 Jan født 21. Nå er termin 22 juni altså jeg har klart å få termin på alle 20 et eller annet og tenker det er fascinerende da dette styres av eggløsning og mensen starter ulikt etter graviditet

Stilig :) jeg hadde termin 8 juli med kommende storebror, han kom 20 juli. Nå har jeg termin 21 juni:hilarious:

Første graviditet (abort) termin 8 november. Storesøster menstermin 3 april (oul 31/3)
Nå har jeg termin 4 juni.

Eg har blitt gravid på ein søndag/mandag kvart svangerskap :D

Jeg ble gravid årsskiftet 2018/2019 med termin oktober 2019. Mistet dessverre da i februar.
Jeg ble så gravid igjen årsskifte 2019/2020 med termin også i oktober 2020. Kun 3 dagers mellomrom. Mistet dessverre dette i februar med kun få dagers mellomrom i forhold til året før...

ja, noen ting er merkelig... eller sammentreff !?

samboer mener jeg kun kan bli gravid en gang i året :hilarious: Nå er jeg gravid med ivf (kun 4+5, så jeg jubler ikke før uke 10), med uttak/innsett i oktober . Håper dette gjør susen

Jeg ble hadde eggløsning den 16 i mnd med mine to første, men ikke denne gangen, da var det den 25, syklusen min ble litt lang og tullete etter ma og sa... :dead:

Har to jenter, termin 4 april og 4 august. Første jenta kom 3 april (igangsatt), andrejenta kom på termin 4 aug.
Moro at vi også ble sammen 4 aug, hentet hund 4 januar :hilarious:
Nå har vi termin 9 juni, men satser på baby kommer 4 juni :hilarious:

Alle mine tre gutter har kommet på en tirsdag :happy: bør vel nevnes at to av de er tvillinger da, men allikevel :p

Jeg har jo ikke barn fra før.. Men har opplevd allikevell at spesielle mnd eller datoer kan bety noe ❤️ Jeg og mannen ble sammen 19.oktober 2014, han fridde 22.oktober 2018, vi giftet oss 19.oktober 2019, vi fikk for første gang se et levende bankende hjerte på ultralyd 8.oktober 2020 og jammen igår kjøpte vi ikke vår første enebolig 23.oktober 2020 (kjøpte leilighet i 2016, juni utrolig nok, som nå skal selges) :hilarious::joyful::wideyed::woot: Nå er jeg veldig spent på hva neste oktober vil bringe o_O:p

Jeg ble gravid årsskiftet 2018/2019 med termin oktober 2019. Mistet dessverre da i februar.
Jeg ble så gravid igjen årsskifte 2019/2020 med termin også i oktober 2020. Kun 3 dagers mellomrom. Mistet dessverre dette i februar med kun få dagers mellomrom i forhold til året før...

ja, noen ting er merkelig... eller sammentreff !?

samboer mener jeg kun kan bli gravid en gang i året :hilarious: Nå er jeg gravid med ivf (kun 4+5, så jeg jubler ikke før uke 10), med uttak/innsett i oktober . Håper dette gjør susen

det har jeg også tenkt har barn ifra før des og Jan... så får se om baby holder ut denne gangen til sommeren... litt nervøs sist jeg skulle ha sommer baby ble det sa så håper det ikke er skjebnens humor... har veldig lyst på denne skatten kjenner jeg og er bare 5+5, gleder meg til 6 uker også 7 osv

Jeg hadde termin 6.juli med førstemann, og har foreløpig termin 6.juni nå (hvertfall det gynekolog sa etter 2.TUL:p)

det har jeg også tenkt har barn ifra før des og Jan... så får se om baby holder ut denne gangen til sommeren... litt nervøs sist jeg skulle ha sommer baby ble det sa så håper det ikke er skjebnens humor... har veldig lyst på denne skatten kjenner jeg og er bare 5+5, gleder meg til 6 uker også 7 osv

Vi får krysse fingrene❤️ Jeg er 5+0 i dag og tiden går så fryktelig seint...

Vi får krysse fingrene❤️ Jeg er 5+0 i dag og tiden går så fryktelig seint...

ja jeg vett er 5+5 eller 5+ 6 er usikker på menstruasjonsperioden denne gangen. Hadde to menstrasjoner etter graviditet og den var vesentlig lengre enn jeg hadde før jeg ble gravid med snuppa som springer her... men ja føles lenge til jeg kan slappe av... men har fått to streker så kan bare spise vitaminer og passe på jeg ikke spiser farlige ting og ta livet med ro

Back
Topp