Sammenligner du barnevognen din med andres?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Er du en som sammenligner vognen din med andres?

Jeg er fornøyd med min vogn, så jeg bryr meg ikke om hvor mye andre sin vogn koster osv.
Har noen i omgangskretsen som er veldig nøye på både merke og pris.

Jeg sammenligner med det andre har, men ikke på hva de koster e.l., for det gir jeg blanke i, men jeg bryr meg om de ser fine ut, og hvordan de er å bruke ift min. Min kan jeg jo alltids bytte ut om jeg ikke er helt fornøyd, hadde 2 forskjellige til førstemann, og har kjøpt en tredje nå av "hovedvogner", så blir spennende å teste ut denne når baby kommer senere i høst. Var ting jeg var fornøyd med meg begge de to jeg hadde sist, men også ting jeg ikke likte. Nå har jeg på en måte prøvd meg på mellomtingen.

Jeg bryr meg heller ikke hvilken vogn andre har. Den vognen vi har selv er vi fornøyd med.

Nei, men synes det er spennende å kikke på andres utstyr/tilbehør [emoji5]

Ja, det gjør jeg. Syns det er ålreit å se hvilke funksjoner andre vogner har, hvor gode de er å trille osv. Stort sett konkluderer jeg med at jeg er mer fornøyd med min. :)

Jeg bruker bæreselle, men nei jeg ser ikke etter pris eller merke, trenger ikke å være dyrt å merkevare for at ungen kan ligge i den eller at hjula skal gå rundt

Nei. Men bruker ikke vogn til noe mer enn når han skal sove på dagtid. Som transportmiddel brukes sjal

høh... nei.. hehe. Noe så merkelig!

Bryr meg ikke om pris osv nei . Liker vår vogn veldig godt, god å kjøre og begge ungene har sovet /sittet godt i den :) Håper han i magen også kommer til å trives i den:D

Kommer nok til å sammenligne funksjonalitet, men pris gir jeg blanke i.

Nei, sammenligner ikke. Har min favoritt, og kunne ikke brydd meg mindre om hvilken vogn andre velger - og i hvert fall hva de har betalt for den.

Synes det er morsomt å se på vogner siden det finnes så mange forskjellige. Men pris er ikke nor jeg tenker på. Har 4 vogner i 4 forskjellige prisklasser. To er kjøpt på salg(fjorårets modell) og to er kjøpt på finn. Første vognen ble kjøpt ny men den var helt ødelagt innen 1 år så vi byttet den inn i en annen vogn. Men savnet den første så kjøpte en brukt på finn før sommeren. Den ene brukte vognen er på sitt 4 barn og kan ikke brukes vendt mot deg lengre. Setter barnet seg opp for fort og hardt så velter vognen. Godt brukt kan man si.

Jeg er vognnerd, så kikker litt ekstra hvis jeg ser vogner jeg liker. Bryr meg lite om prisen, men ser på funksjonalitet, utseende og andre snasne funksjoner som kanskje min vogn ikke har:)

Back
Topp