Sammenligne litt...

jomfruen-82

Betatt av forumet
Hei hei.[:D] Er litt forveten på hvor store mager dere julijenter har. Er selv 16+4 og S/F målet er 16,5 cm.Føler meg STOOOR! Venter i spenning på UL-innkalling enda...

Venter du på innkalling til ul ennå? Litt rart , skal ikke alle sit i løpet av uke 18-19? Jeg vet ikke sf målet mitt jeg, har ikke vært på kontroll siden uke 15....tror det var rundt 13 eller noe da....

Venter enda ja.Ringte å purra på sykehuset,men d viste seg at legen min har glemt å sende søknaden som han skrev i uke 9[:@].Håper den kommer i posten i denne uka.

Kjedelig - glemme noe sånt!!!! Skal på ul på fredag ..... både gleder og gruer meg....er redd for at noe skal være galt...[8|]

SF målet mitt var 15 i uke 14. Lå over skjemaet da.
Håper det roer seg litt etterhvert, ellers får jeg vel en svær unge?

Fikk en uventet UL på fredag (og en ny igår) så de mener jeg er så langt som legen fastsatte i utgangspunktet, og de fant bare en baby [:D]

Men jeg skal på rutine-UL om en uke, så da blir den riktige terminen satt, selv om jeg er ganske sikker på at den ligger mellom 16-20 juli.
(klart - jeg hadde jo ikke blitt lei meg om terminen ble satt til 1 juli istedet (f eks) kanskje slippe å gå høygravid hele sommeren [;)] (Ber og håper at sommeren kommer sent i juli også i år)

jeg var til jordmoren i uke 16+1 og da var mine sf mål..  15...[:D][:D]

er det stort foresten???

Nå er det 14 dager siden jeg var på kontroll, da var jeg 14+4 og målte 12,5 cm. Omtrent akkurat på den grønne streken [:D]

Jeg ligger litt under den grønne streken... og siden jeg ikke har fått noe særlig mage, ikke har lagt på meg og heller ikke kjenner bevegelser ennå, så er jeg mildt sagt litt bekymret for om babyen vokser som den skal. Hørte hjertelyden i uke 15, da var det i alle fall liv der. Skal til ultralyd om to uker, da får jeg endelig svar...[:(]

Back
Topp