Sammenhengende søvn på dagtid..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hvor lenge sover babyen deres på dagtid sammenhengende? Her blir det ikke over en time med mindre hun trilles eller vi kjører bil..
 
Omtrent aldri mer enn 45 min, men til gjengjeld sover han veldig godt og mye sammenhengende om natta [emoji4]
 
Vi har hatt ca 2-3 timer en gang om dagen og så mindre de andre gangene... men nå har hun begynt å våkne etter 45 min hver gang... og jeg liker det ikke! He he... håper det bare er en fase...
 
Svært sjelden over 40 min. Ofte enda kortere. Ingen dagsover! Men sover - om enn ikke uten en del uro - mange timer på natta. Kan sove opptil 5 t uten mat da.
 
Alt fra 20 min til 3 timer. Varierer veldig. Men hun sover veldig godt på natta, da. Ofte 6-7 timer før hun må ha mat igjen. :)
 
Hun her sover max 1 time, dersom jeg triller henne i vogna. Inne er det stort sett bare smådupper på 15-30 min..
 
I dag har foreløpig hun sovet en lur på 30 min, og en på 20 min (skrevet kl. 14). Begge i bæresjal.
 
Max 30 minutt på dagtid, uansett bæresjal/sele, vogn, vugge, seng osv. Kan gå meir enn det i bil, men då må det klaffe med at ho er trøtt.
 
Sjelden mer enn 15 minutter hvis vi er hjemme. Ute på tur kan han finne på å sove en time eller mer i strekk.
 
Normalt 3-4 dupper på Max 1 time, men normalt 30 min. Sover stort sett godt på natta
 
Dersom lille sovner i vogna (som er svært sjeldent) så sover hun maks (!) 30 minutter og er fortsatt trøtt. Blir hun båret i sjal/sele så kan hun sove alt fra 30-120 minutter. Så det blir mye bæring :p Dersom det skjer at hun sovner i bil så kan hun også sove lenge, men det skjer heller ikke ofte.
Hun sover heldigvis godt på natta :happy:
 
Stort sett 30 min i slengen på dagtid.. gjerne en 4-5 ganger bare, så ikke mye dagsoving! Men på natta sover han gjerne 12-14 timer med kun en mating. Og den skjer gjerne mens han sover :p
 
Sover maks en halvtime av gangen! Kan sove litt lenger om vi kjører bil:)
 
Har begynt å sove 1,5-2,5 time ca kl 12 [emoji28] ellers blir det berre smålurer både før og etterpå. [emoji4]
 
Varierer litt på dagtid men han har som oftest en lang hvil på 3-5 timer, resten er småduppee. Natta har han sovet igjennom fra første dag :eek:
 
Back
Topp