Sammenheng mellom fornøyd og komplementer???

Vand

Forumet er livet
Plutselig så satt jeg og tenkte på tingeling sin tråd om hva man selv syns om kroppen sin...

De som er fornøyde med kroppen (sånn ganske fornøyd); får dere mange komplementer av andre (mannen deres, venninner, fremmede osv)??? Eller lite komplementer? [8|]

Og samme de som ikke er fornøyde (lite fornøyde); Får dere mange komplementer eller er det lite av det (se eks. ovenfor)?? [8|]

Er det noe sammenheng med dette?????

Jeg er ikke så veldig fornøyd, men får komplimenter.... Særlig av mannen og familie og venner. Er ikke sånn at ukjente kommer bort og sier noe fint [8D] Men jeg tror liksom ikke noe på de komplimentene jeg får.... [&:]

Her føler jeg det er litt sånn "digge seg selv" om man er ærlig, da det ikke er "lov" å være fornøyd med seg selv føler jeg, uten at man skal bli oppfatta som sjødigger ... Så nesten litt skummelt å svare på merker jeg!!
Men jeg er fornøyd jeg, og ja jeg får komplimenter, da er de rettet til hvor fort jeg går ned i vekt etter fødsel, hvor heldig jeg er å "se sånn ut" etter to barn osv.. og så klart så får man en liten "boost" av det... Men tror jeg hadde vært fornøyd uansett egentlig [8|]

Sånn kort sagt [:)]

Er ikke fornøyd, og får sjelden komplementer.....

Lever ennå på da maik1 kommenterte at jeg hadde så fine klær for leeeenge siden[8D]

Tror nok det også har sammenheng for selvfølesen desverre.

ORIGINAL: KathMor

Her føler jeg det er litt sånn "digge seg selv" om man er ærlig, da det ikke er "lov" å være fornøyd med seg selv føler jeg, uten at man skal bli oppfatta som sjødigger ... Så nesten litt skummelt å svare på merker jeg!!
Men jeg er fornøyd jeg, og ja jeg får komplimenter, da er de rettet til hvor fort jeg går ned i vekt etter fødsel, hvor heldig jeg er å "se sånn ut" etter to barn osv.. og så klart så får man en liten "boost" av det... Men tror jeg hadde vært fornøyd uansett egentlig [8|]

JEG oppfatter det ikke som selvdigging!! Jeg tenker heller hvor heldig du er som faktisk ser så bra ut, og at du selv er klar over det!!!

Men det er en grense: Det finnes de som tror de er guds peneste barn og virkelig viser det, og da blir det kvalmende! Jeg har det inntrykket av at du har beina godt plantet på bakken selv om du får komplementer fra hele verden[;)]

ORIGINAL: tingeling1

Jeg er ikke så veldig fornøyd, men får komplimenter.... Særlig av mannen og familie og venner. Er ikke sånn at ukjente kommer bort og sier noe fint [8D] Men jeg tror liksom ikke noe på de komplimentene jeg får.... [&:]

Hvorfor mener du folk juger da? For det er jo det du egentlig sier...... Det har de vel ingen grunn til?[8|]

ORIGINAL: Vand

Hvorfor mener du folk juger da? For det er jo det du egentlig sier...... Det har de vel ingen grunn til?[8|]

Mener jo ikke at de juger....men at de sier det for å være hyggelige liksom.... Måten jeg tar det på har jo selvfølgelig med at jeg ikke er fornøyd med meg selv....

Mener jo ikke at de juger....men at de sier det for å være hyggelige liksom.... Måten jeg tar det på har jo selvfølgelig med at jeg ikke er fornøyd med meg selv....

Men hvis folk sier noe de ikke mener, så juger di jo..... [8|]

Hvis jeg sier til deg: For en fin bukse du har! Men så syns jeg egentlig den er stygg,...... Så juger jeg jo[8D]

Tenk litt på det tingeling, folk sier ikke det bare for å være hyggelig... Folk sier sånt fordi de mener det[;)]

[:D]

ORIGINAL: KathMor

JEG oppfatter det ikke som selvdigging!! Jeg tenker heller hvor heldig du er som faktisk ser så bra ut, og at du selv er klar over det!!!

Men det er en grense: Det finnes de som tror de er guds peneste barn og virkelig viser det, og da blir det kvalmende! Jeg har det inntrykket av at du har beina godt plantet på bakken selv om du får komplementer fra hele verden[;)]

Nei som jeg sa den ene gangen her da det kom et magebilderas - dere for ta meg som jeg er! [8D] Jeg finnes ikke selvhøytidelig og kan vise meg selv fra alle mulige sider jeg altså! Men ja - er veldig gla for at jeg er comfortable in my own skin... Merker faktisk at jeg ikke finner så mye lurt å si nå HAHAHA

Back
Topp