Sammenbrudd på helsestasjonen

Jaja, det er fortsatt neste måned ;) Når kom de andre if orhold til termin da? :)
Og takk :D

Nr 1 kom 5 dager over ul termin. Nr 2 kom på menstermin.

Mulig jeg blir satt i gang denne gangen, om hun ikke legger på seg nå. Du da? Når er termin?
 
Nr 1 kom 5 dager over ul termin. Nr 2 kom på menstermin.

Mulig jeg blir satt i gang denne gangen, om hun ikke legger på seg nå. Du da? Når er termin?
Da går du i hvertfall ikke på overtid denne gangen, høres det ut som. Håper du får ha henne inne lengst mulig, men du blir jo fulgt godt opp, så x) <3
Her er termin 19. oktober, men jeg er hellig overbevist om at hun kommer den 16. :knegg: Begge de andre har kommet på menstermin, og det er vel derfor jeg har hengt meg opp i 16. denne gangen (som altså er menstermin) :p
 
Da går du i hvertfall ikke på overtid denne gangen, høres det ut som. Håper du får ha henne inne lengst mulig, men du blir jo fulgt godt opp, så x) <3
Her er termin 19. oktober, men jeg er hellig overbevist om at hun kommer den 16. :knegg: Begge de andre har kommet på menstermin, og det er vel derfor jeg har hengt meg opp i 16. denne gangen (som altså er menstermin) :p

Hehe, det blir sånn! Jeg tror også midten av måneden, men det er bare fordi alle i familien har bursdag mellom 13 og 18 i andre måneder :hilarious:
 
Da går du i hvertfall ikke på overtid denne gangen, høres det ut som. Håper du får ha henne inne lengst mulig, men du blir jo fulgt godt opp, så x) <3
Her er termin 19. oktober, men jeg er hellig overbevist om at hun kommer den 16. :knegg: Begge de andre har kommet på menstermin, og det er vel derfor jeg har hengt meg opp i 16. denne gangen (som altså er menstermin) :p
Ååh; har også 19. Oktober. :D jeg har hele tiden hatt 6. Oktober i tankene :b
 
Back
Topp