Samme rytmiske bevegelse over lengre tid

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Betyr det at babyen hikker?? :) Merker at hun har vokst de siste ukene, nå sparker hun helt oppi ribbena mine, og ikke alltid behagelig...

Godt mulig det er hikke, ja. :) De vokser/legger på seg kjapt nå på slutten, tror jeg. ;)

Betyr det at babyen hikker?? :) Merker at hun har vokst de siste ukene, nå sparker hun helt oppi ribbena mine, og ikke alltid behagelig...
Ja, du forstår det når det er hikke! :-)
Jeg merket det masse med jentene. Denne gangen har jeg ikke kjent det i magen, men så at han hikket på ultralyd. Det var morsomt å se hvordan hele kroppen hoppet opp liksom! :-)

Her hikkes det også opp til flere ganger i døgnet :( jeg synns det er sååå fryktelig plagsomt jeg :-/

Her hikkes det også opp til flere ganger i døgnet :( jeg synns det er sååå fryktelig plagsomt jeg :-/
Ha ha, ja er det lov å si at det noen ganger er irriterende!? Samtidig som det et veldig fint at bebisen gjør det- så skjer det alltid når det liksom ikke passer.. Sånn Kl 04:00 på natta :o

Ha ha, ja er det lov å si at det noen ganger er irriterende!? Samtidig som det et veldig fint at bebisen gjør det- så skjer det alltid når det liksom ikke passer.. Sånn Kl 04:00 på natta :o

Jaa, det er lov å si det ! (Y)
Det passer liksom aldri med den hikkingen, det føles liksom som leamus og det er jo ganske plagsomt :-/

...men hikkingen er jo bra, jo mer de gjør det jo sterkere blir lungene har jeg lest.

Men please, slutt å hikk på natta ! Haha! :-D

Åh godt å se at det er andre enn meg som synes det er irriterende også! Haha! I går hadde både jeg og babyen hikke samtidig. Samboeren holdt på å le seg ihjel for jeg holdt på å klikke :D

Høres ut som hikke ja ☺️ Mini her har også begynt med det samme de siste ukene-og det er fort hikking ja. Mye raskere enn vi hikker. Like fort som jeg puster vil jeg si..

Er litt morsomt for jeg kan fortelle hvordan han ligger ut i fra hikkingen. Kjenner det så godt-så da jordmor skulle sjekke om han hadde lagt seg i hodeleie kunne jeg fortelle at jeg var rimelig sikker på det, fordi jeg bare kjenner hikkingen helt nederst i magen, mot symfysen. Akkurat sånn det var da jeg var gravid med jenta ☺️ Morsomt ☺️

Hikkes veldig ofte her også! :)
Men her ligger hun godt ned med hodet og jeg kjenner hikkingen der ryggen hennes er :)

Åh godt å se at det er andre enn meg som synes det er irriterende også! Haha! I går hadde både jeg og babyen hikke samtidig. Samboeren holdt på å le seg ihjel for jeg holdt på å klikke :D

Hehe, jeg syns også det er litt irriterende, faktisk. :P

Her og hikkes det masse og føler hele jeg hopper i takt med jenta i magen :) Her er også midt på natta etter at jeg har vært på do et populært hikketidspunkt :p

Back
Topp