Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du forstår det når det er hikke!Betyr det at babyen hikker?? Merker at hun har vokst de siste ukene, nå sparker hun helt oppi ribbena mine, og ikke alltid behagelig...
Ha ha, ja er det lov å si at det noen ganger er irriterende!? Samtidig som det et veldig fint at bebisen gjør det- så skjer det alltid når det liksom ikke passer.. Sånn Kl 04:00 på nattaHer hikkes det også opp til flere ganger i døgnet jeg synns det er sååå fryktelig plagsomt jeg :-/
Ha ha, ja er det lov å si at det noen ganger er irriterende!? Samtidig som det et veldig fint at bebisen gjør det- så skjer det alltid når det liksom ikke passer.. Sånn Kl 04:00 på natta
Åh godt å se at det er andre enn meg som synes det er irriterende også! Haha! I går hadde både jeg og babyen hikke samtidig. Samboeren holdt på å le seg ihjel for jeg holdt på å klikke
hihi ligger å ser på at hele magen rister i takt med hikkingen til lille
fler som ser det utenpå magen?
Ligger å ser på at jenta mi hikker nå, magen rister.Her og hikkes det masse og føler hele jeg hopper i takt med jenta i magen Her er også midt på natta etter at jeg har vært på do et populært hikketidspunkt
KoseligLigger å ser på at jenta mi hikker nå, magen rister.